8 Şubat 2016 Pazartesi

Severek kullandigim Oriflame urunleri:1- Skinpro temizleme sistemi

Uzun zamandır Oriflame'e üyeyim, satış yapmıyorum, sadece kendime indirimli alabilmek için üye olmuştum.
Çoğu ürününü severek kullanıyorum.
Bu haftayı Oriflame'in sevdiğim ürünlerine ayırmak istedim.

Bugünün konuğu Oriflame Skinpro Yüz Temizleme Sistemi



Bir kaç ay önce benim oldu bu güzellik... Maalesef şu an stoklarda yok, ama tekrar gelir sanırım.

Fırçasının kılları çok yumuşak, dolayısıyla yüzü temizlerken zarar vermiyor.

2 ayarı var, biri yavaş, diğeri biraz daha hızlı.

Ben genelde yavaş başlayıp hızlandırıyorum.

Hem temizliyor hem masaj yapıyor ve size kirden arınmış tertemiz bir cilt bırakıyor.

Herhangi bir temizleyici ile kullanabilirsiniz. 

Ben bir süre yine Oriflame'in bir temizleyicisi ile kullandım ki yazısı yarın gelecek.
O bitince şimdilik Missha'ya döndüm.
Her ikisinden de çok memnun kaldım.

Makyaj yapmasam da akşamları bu güzellikle cildimi temizlemek rutinim oldu.

Cilt bakımında en önemli şey temizliktir çünkü.
Pamukla ne kadar temizleseniz de artık kalıyormuş meğer, bu sistemi kullanınca öğrendim.

Cildim çok hassas ve kuru olduğu halde hiç bir şekilde tahriş etmedi.

İki fırçası var ayrıca alabileceğiniz, benim kullandığım kendi üzerindeki normal ve hassas ciltler için olanı:

Arzu edenler için derinlemesine temizlik fırça başlığı da var.
30 TL gibi bir fiyata almıştım, şu an stoklarda olmadığından fiyatını bilemiyorum.
Ama bence getirseler çok iyi olur, çok isteyen var çünkü.

Kesinlikle tavsiye ediyorum...

Sizin Oriflame'de sevdiğiniz ürünler neler?

Yarın yine Oriflame'den farklı bir ürün yazısıyla burada olacağım :)

Sevgiyle kalınız efeeeem






4 yorum:

  1. fiyatı çok uygunmuş alınabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mart katalogunda varmış, ama fiyatı 97 TL olmuş.
      Ben kampanyadan almıştım, cilt bakım seti ile birlikte

      Sil
  2. çok kullanışlı gözüküyor bakmalıyım hemen :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)