10 Ağustos 2014 Pazar

Soyulan, kırılan tırnaklara son


Merhabalar, oyumuzu kullandık geldik, çok umutsuz olsam da ülkem için hayırlısı olsun diyorum.

Neyse, geçelim yazımın konusuna, kırılan, soyulan tırnakların çözümünü buldum, hem de çok ucuza:)

Öncelikle içten de beslemek gerektiğini düşündüğüm için Biotin hapı alıyorum, zaten Biotin eksikliği var vücudumda, Solgar'ın 5000 mg olanını önerdi doktorum, ben de onu kullanıyorum. Gerçi geçen senede kullanmıştım pek bir faydası olmamıştı, sanırım bu kez yanında kullandıklarım katkıda bulundu:)


Bunun yanında biten bir yağ şişesinin içinde limon suyu sıktım 2 tane. Üzerine de menekşe yağı ekleyip karıştırdım. 2 günde bir tırnaklarıma suluboya fırçası yardımıyla sürüyorum.


Bir de Yves Rocher'dan aldığım Anti-breakage tırnak güçlendirici krem var. İşte bu üründen çok memnun kaldım. Her akşam tırnaklarımın üzerine ve kenarındaki etlere çok az miktar masajla yedirip öyle yatıyorum. Açıkçası bu kremi Dax Sulphur'dan daha çok sevdim. İndirimde 9.90'a almıştım. Hem tırnaklarımı güçlendirdi, hem de etlerini yumuşattı, bir taşla iki kuş:))


Son olarak bulaşık vs ile uğraşırken, yani elim sudayken mutlaka eldiven giyiyorum artık. Ama kalın olanlarından.


İşte bu kadaaar... İnanın bana neredeyse genç kızlığımdan beri uzamayan tırnaklarım hiç kırılmadan uzadı bir ayda, şaşkın ve sevinçliyim. Özellikle Yves Rocher'ın kremini şiddetle tavsiye ediyorum.


Sevgiyle kalın e miii:)



İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK




2 yorum:

  1. Sürekli oje sürdüğüm için tırnak ve tırnak eti bakımına çok önem veriyorum. Yves Rocher Kreme bakacağım ilk fırsatta. Hint yağı var görsellerde onu da kullanıyor musun ve ne şekilde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hint yağı dibinde kalmıştı, limonla menekşe yağı ekledim şişeye, ama yves rocher'ı ciddi tavsiye ediyorum

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.