26 Şubat 2014 Çarşamba

Saç boyama deneyimleri-1-küllü kumral


Hadi biraz da hangi saç renklerini hangi boya ile elde edebiliriz, ona bakalım mı?
Senelerdir saçımı kendim boyuyorum, ve aç, koyult, aç koyult her konuda uzman oldum valla:)

Bugün için bu saç rengini seçtim.

Bakalım nasıl yapabiliriz.


Öncelikle saç renginiz önemli. Eğer 7-8 tonlarından daha koyuysa mutlaka açma işlemi uygulamanız gerekiyor. Açma işlemi de ister istemez saçınızı yıpratacaktır. 
Benim dip rengim bunun biraz koyusu olduğundan sadece boya ile hallettim.

Ama daha önce, saçımı koyu renge boyadığımda açmak zorunda kalmıştım. Palette açıcıyı tercih etmiştim o zaman. Saç rengini epey açıyor.

Açma işlemini uygulamadan bir saat kadar önce saçınızın boylarına biraz hindistan cevizi yağı sürün. 1 saat sonra saçınızı sadece tarayıp açma işlemine başlayın. Hindistan cevizi yağı saçınızı zararlardan biraz da olsa koruyacaktır. Kutunun üzerindeki direktiflere uymanız yeterli. Ama bir uyarı, eğer saçınız boyalıysa önce boylarına açıcı sürün, 15-20 dakika sonra diplerine sürün. Çünkü dipler her zaman daha kolay açılır. 

Ne kadar dikkat etseniz de saçınızda illa ki yıpranma olacaktır. Bir müddet bakım uygulamanız şart. Ben gene hindistan cevizi yağı, ya da favorim olan HC Complex yağı (Bakınız çekilişim) öneririm.

Açma işleminden sonra muhtemelen saçınızda dorelik olacaktır. Ben bir hafta beklemenizi öneririm, saçı üstüste yıpratmamak açısından ve bu sürede 2 günde bir yağ bakımını. Yok o kadar bekleyemem derseniz hiç değilse bekleyebildiğiniz kadar bekleyin.

Eğer üstte eklediğim saç rengini istiyorsanız önce saç uçlarına Loreal Majirel 8.3 ile cila uygulayın. Bu saçınızın yeşermemesi için bir önlem. Majirel profesyonel bir boyadır, parfümeri depolarında ya da şurada bulabilirsiniz. Nette başka sitelerde de var. Ya da koleston perfect 8.3 te olur.

Cilayı nasıl uyguluyoruz? (pigmentasyon)
 Cilada kullanacağımız boyadan saç uçlarımıza yetecek kadar az bir miktar bir kaba sıkıyoruz (boyada metal kap kullanmayın, en iyisi camdır). Üzerine %6'lık oksidandan çok az, gene çok az saç kremi ve 1 çay bardağı su ekleyip (sulu bir karışım olacak) hızla saç uçlarına sürüyoruz. 15-20 dakika sonra elimizle saçtaki boyayı alıp (yıkamadan) sıyırıyoruz, ve asıl boyamıza geçiyoruz.


Tabii eğer saçınız 7 tonundan koyu değilse bunlara gerek yok, direkt boyayabilirsiniz.
Neyse dönelim konumuza, Whitney Port'un saç rengi için saçımızı komple (cila yaptıysanız oralara da, ama yıkamadan sadece elimizle sıyırarak) Koleston Perfect 8.2 ya da 8.1 (ama 8.2 daha iyi oluyor) numarası ile ve %9'luk oksidanla boyuyoruz.


Bu renk mat bir küllü kumraldır. Saçınızdaki turunculukları alır.
Saçı bir süre daha bakımlarla toparladıktan sonra (en az 1 hafta) uçlara geldi sıra:)
Bu saçta uçlarda balyaj var. 
Bunun içinde Koleston Perfect 12 numarası ve kendi oksidanı olan Koleston perfect %12'lik oksidanla krepe yapılmış saç boylarına kısım kısım sürüp folyoluyoruz. Sık sık kontrol edip uygun tona geldiğinde saçımızı yıkıyoruz.

İlk boyamada renk tam olmayabilir, ama 1-2 boya sonra oturacaktır. Benimki ilk seferde olmuştu.

Gördüğünüz gibi çok kolay bir işlem değil. Ama kuaföre çok para bayılmak istemiyorum derseniz deneyebilirsiniz, mutlaka size yardımcı olacak biri olmalı, özellikle balyaj kısmında.

Unutmayın, saçınızda yıpranma mutlaka olacaktır. Açma işlemi her zaman zarar verir. Ama kuaföre de gitseniz aynı şey olacaktır. Açıkçası kendim deneyimlemiştim bu işlemi ve çok güzel olmuştu.
Tabii bir zamanlar maziye bak, saçlarım uzunken:)

Umarım bu yazı size faydalı olmuştur.
Ne dersiniz? Bu yazı dizisi devam etsin mi?

Sevgiyle kalın e mi:)


Çekilişime katılmadıysanız sizi buraya alalım:)

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK






242 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş saçlarımı bende kendim boyuyorum kuaförler son kullanma tarihi geçmiş ve en dandik boyaları kullanıyorlar üstelik onların açtığı saç daha çok yıpranıyor fazladan bekletiyorlar diğer müşterilerle ilgilenirken!!! nefret ediyorum kuaförlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım bir de üstüne soygun gibi para alıyorlar, Bodrum da işini gerçekten iyi yapan kuaför de bulamadım maalesef, düşün inoa supreme boya diyorum, inoayı gösteriyorlar, oysa supreme farklı:) ben bile biliyorum yani

      Sil
  2. Kızları ilgilendiren bir çalışma olmuş aslında yazmayacaktım yorum ama :D bir sorunum var yahu benim saçımda beyazlıklar mevcut daha 23 yaşım :D onları nasıl yok ederim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:)
      gençsin daha ama beyazlar genetik işte, erkeklere yakışıyor bence, ama ille de hafifletmek istersen haftada 2-3 gün demlediğim adaçayının suyunu sür, adaçayı beyazları koyultuyor, hatta adaçayı+biberiye çayı daha da etkili. Ama doğal ürünlerin işe yaraması hemen olmuyor, birkaç ay düzenli kullanman gerek. Gece sür sabah yıka haftada en az 2-3 gün:)

      Sil
  3. :D yahu yakışıyor yakışmasına bende farkındayım ama herkes senin neden saçında beyazlık var diyor . Bu genç yaşta ne derdin var diye ithamda bulunuyorlar :D Ada çayını deneyeceğim efendim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanıyordur onlar:)

      Sil
    2. taze cevizin suyu ya da z.yağında beklemiş hali de uzun vadede saçı koyultuyor, deneyebilirsiniz.

      Sil
  4. doğru Elifçim, ama ceviz baya koyultuyor, bir de elleri de boyuyor, kılım ona:)))))) ama saç rengi koyuysa ceviz daha mantıklı tabii

    YanıtlaSil
  5. Merhaba günlerdir küllü kulral küllü boyama ile ilgili yazı arıyorum tesadüfen buldum bu postu çok da iyi oldu :)) kuaföre külü yapamıyor gittim Kataloglar gösterdim 6.1 istiyorum (bu rengi istiyorum bu rengi boyaları değil) o olmaz o zmn benim saçık gibi olur onunkide karamel gibi bişey mecbur düz kadar numara vurduk ben içinde kızıl turuncu bişey istemiyorum dedim ama yinede ışıkta alttan bakır gibi yansıyor deli oldum küllü kendim yaptım yeşerdi bi daha ki ay yine kendim küllü denemesi yapacağım umarım olur sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka ön pigmentasyon işlemini yapın saç uçlarına ki yeşermesin. Ama küllünün içinde zaten yeşillik vardır, fazlasını önlersiniz

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir yazı olmuş.iş saç boyamaya gelince ben henüz istediğim rengi kuaförüme kabullendiremedim bile niyeyse sana açık renk olmaz diyor.zaten bembeyaz bir tonum var ve saçlarım 20 li yaşlarımda orijinal sarıydı yaş ilerledikçe rengi koyulaşmaya başladı.gülmeyin herkesin saçı beyazlar benimkide koyuluyor işte.ama kaybeden o oldu ve paracıklarım cebimde kaldı şimdilik kendim boyamayı deniyorum beyaz sorunum olmadığı için işim çok kolay oluyor ama henüz istediğim tonu tutturamadım.bu kadar ayrıntılı bilgiden sonra onu da tuttururum diye düşünüyorum.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur saç koyulaşır, benim de koyu sarıdan kahverengiye döndü yaş ilerledikçe, inşallah tutturursunuz. Saç açıcı spreyleri de deneyebilirsin, beyazın yok madem, ya da papatyayı

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. 24 saat nöbette değilim doğal olarak, sorunuz varsa sorun :)

      Sil
  9. merhabalar benim uçlarda boya var diplerde yok ben nasıl uyarlayacam sizin yazınızı kendime.teşekkürler güzel bir yazı.bir de orjinal rengim tam siyah .uçlarda boya var işte o nasıl olacak bilmiyom

    YanıtlaSil
  10. merhabalar.benim saçımın orjinal rengi siyah uçlarda boya var .ama küllü renkleri çoook seviyorum .kendim nasıl yapabilirim .yani boya kısımlarını nasıl orjinal renk kısımlarını nasıl boyayacam.teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda 1 olan boyalar küllü boyalardır, 7.1 8.1 gibi. Ama Saçınız siyahsa önce açılması gerekir, bence iyi bir kuaföre gitmelisiniz

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Öncelikle gunaydinlar saçlarım ince telli ve seyrek arkadaşım açıcıyla rofle yaptı ama berbat bir renk oldu şuan sarı ve aralarda kızıllık var saçımın rengini değiştirmek istiyorum ne renk yapmalıyım simdididen teşekkür ederim

      Sil
  11. İyi günler yazı cok guzel olmus benim sac rengim kestane rengi sacimi uzun zamandir sari tonlarina yakin bir tona boyamak istiyorum sacimi daha once hic boyamadim ve tecrubem yok anlattiginiz islem cok ayrintili ve biraz zor gibi geldi daha kolay bi yontem kullanamazmiyiz acaba bu sac rengi icin diplerim koyu uclari acik renk olsun istiyorum bugday teenliyim olurmu olmazmi diyede cok endiselerim var yardimci olabilrmisiniz simdiden cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım maalesef kolay yolu yok, üstelik inan bana saçın da çok yıpranaca. Bunu yerine kuaförde gölge attırsan saçına mesela?

      Sil
    2. Peki düz boyayla kendim kullu acik kumrala boyasam sacimda yesillenme olurmu

      Sil
    3. olmaz, eğer sarı saçı küllüye boyarsan yeşillenir.
      Ama her şekilde küllünün içinde zaten yeşillik vardır.
      Kestane rengi saçına açık küllü kumral sürersen diplerin açık, ortaları başka uçları başka renk olur benden söylemesi, ve saçın sadece 1 ton açılır

      Sil
  12. Yaziniz çok guzle olmuş elinize sağlık ben saçımı ilk kez boyayacagim ve tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum
    Benim saclarim açık kahverengi ve 7.1 kullu kumral yapmak istiyorum hiç bir işlem yok saçımda yapsam tuttar mi

    YanıtlaSil
  13. çok açık küllü kumrala dönmek ve doreliği yoketmek için mutlaka saçınızın açılması gerek, ya da kuaföre gidip silme işlemi yaptırabilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. kendiniz yaptığınızı söylemişsinizde instagramda bir kuaför paylaşmış resminizi müşterimin saçları çok yakıştı güle güle kullansın diye. bunuda anlayamadım. ismini bulursam paylaşıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu resimdekiler ben değilim zaten, yabancı bir artist, onun rengini yakalamaya çalıştım. Paylaştığı bu fotoğraflarsa sorun yok, ama benim resmimi paylaştıysa linki rica edicem

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. tekrar yaziyorum ilk yorumum kayboldu sanirim
    ben saclarimi hep 6/00 koleston oksidan %6 ile beraber boyuyordum ama diplerdeki beyazlar artinca biraz kapatmasi zor olsada baska bir renk denememistim korkumdan. En son boyacida 6/00 kalmamisti ben de en yakin renk 6/0 gorunce sormadan onu aldim ve direk dip boya yaptim,Sonuc koyu bir sac banti takmisim gibi dipler koyu 2-3 cm geri kalan sac daha acik kaldi.3 haftadir yikiyorum cok cok az akti hala koyu.Simdi artik 6/00 kadar acik olsun istemiyorum ama 6/0 da cok koyu oldugu icin ikisinin ortasi bir renk ariyorum hatta sadece 6/00dan bir ton daha koyu olsa benim icin ideal .Sorum su evdeki 4 kutu 6/0lari hangi renkle karistimaliyim istedigim bu tonu yakalamak icin ? satis fisini attigim icin iade yada degisim yapmiyorlar dolayisiyla yeni bir renk daha alip karistimam gerek ama neyle neyi ne miktarda kullanmaliyim bilmiyorum lutfen yardimci olur musunuz ?? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 600 denemediğim bir renk, 6 dan koyu diyorsunuz, valla koyu istiyorsanız 6 ile bir koyusunu karıştırmanız gerek, ama ben tam anlayamadım?

      Sil
  17. Merhaba çok güzel anlatmissiniz agziniza saglik benim kendi sac Rengim yogun kullu kumral platin rofle var ama uclari boya üzerine rofle üstleri kendi Rengim üzerine kumral yapmak istiyorum küllü fakat yesermesinden korkuyorum kulsuz kumral da turuncu sararmalar yapiyo kuaforlerde kirk yillik krepe balyaji ombre cilayi pigmentasyon diye yutturup 600 TL fiyat ortaya cikardigi için evde kendim boyamak istiyorum tecrubenize siginarak nasil bi boya tercih edebilirim tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle seçtiğiniz tonun mesela 7 istiyorsanız 7.3 ile pigmentasyon yapıp, boyayı yıkamadan 7 ile boyamanız gerekiyor. Ama bir kaç boyada ancak oturur renk, altta röfle olunca

      Sil
  18. Merhaba, ben saçıma bir ay kadar önce ombre işlemi yaptırdım fakat neredeyse saçımın tamamını karamel tonlarında boyadı kuaför ve saçımı açtı tekrar kuofore güvenemem kendim halletmeliyim.Bu rengin üstüne koyu küllü kumral yada kahveye boyasam nasıl olur ? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşerebilir, önce yazıdaki pigmentasyon işlemini yapmanız lazım

      Sil
  19. mrb, ben saçımın uclarına balyaj attım ama çok çırt oldu koydugunuz fotodakı gbı dogal sarı istiorum açık küllü kmral ypsam yada sdce cıla ypsam nasıl olur yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda yapılış aşaması yazıyor

      Sil
    2. Direk kullu boyasam uclarina da dahil olmak uzere cila ypmadan olur mu peki

      Sil
    3. yeşerir o zaman, daha önce balyaj atıldığı için, cila şart

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim saolun gercekten . Yazdginz tonlarda cila ypcm demi fark olmaz

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Benim saçım siyah renk. Ama ben saçlarımın ucuna açık kumral,kahverengi gibi bir renk istiyorum. Sizce hangi boya ve kaç numara kullanmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal ombre serisinin koyu saçlar için olanını kullanabilirsiniz

      Sil
  22. Saclarim acik kahve tonlarinda 8.1numarali kullu acik sari tonunda sacim olmasini istiyorum sizce nasil uygulayabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en son kaç numara boya ile boyandı?

      Sil
    2. Genelde sari tonlari alip boyuyordum tutmayip bi ton aciyordu 1 seneye yakin boyamadim sadece dip boyasi yapiyordum kullu acik kumral veya kullu sari ikisinden birini dusunuyorum ama kararsiz kaldim bi bakima :(

      Sil
    3. O zaman 8.1 tutar saçınıza

      Sil
  23. Merhabalar dün saçıma dip boyası yaptım Kuaförümün tavsiyesi üzerine 8.1 aldım röfleli bir saçım var... Ama boya öncekiler gibi olmadı sanırım boyayı aldığım yerdeki bayan oksidanı düşük volüm verdi oksidan üzerinde 10 volüm yazıyor ( yurt dışında yaşıyorum tahminimce rasistlik yaptı 😠) neyse şimdi saçların açılması gerekirken neredeyse kendi rengim gibi kaldı hiç bir etkisi olmadı diyebilirim hafiften koyulaştı sanırı... Ewet sizden ricam diplerimi nasıl açabilirim fazla da açmak istemiyorum askım 8 tonları yada 9 tonları uygun oluyor bana ama nasıl o tonları tutturabilirim??? Lütfen yardımcı olun şimdiden emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8.1 ya da 9.1 ile 30 volüm oksidan kullanmanız lazım 10 çok düşük

      Sil
  24. Bende ilk defa yaptığım için acemilik oldu diyelim birde bayanın rasistliğine denk gelmem çok kötü oldu :(. Neyse çok teşekkürler cevabınız için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim umarım istediğiniz gibi olur

      Sil
  25. Merhaba kendi sacim siyaha yakin kestaneydi paletteyle actim tupturuncu oldu bugday tenliym 8.1le boyasam kapatirmi birde sacim cok yiprandi endusuk oksidanla boyasam8.1e nasil olur tutarmi tesekkurler

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar ben sacimi uc ay önce kizila boyadim oncesindede hep kizildi ama hamile oldugum için dokuz ay boyamadim dogum yapinca üç ay önce kızıl yaptım sonrada hic boyamadim acaba şimdi açık kullu kumral boyasam tutarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda kızıl pigment olduğu için açma işlemi yapmadan tutmaz maalesef

      Sil
  27. Meraba sacımın dipleri kendi sacım uçları sarı ombre küllü sarıya boyamak istiyorum sacımın hepsini ama uclarnını koyulasmasını istemiyorum sizce koyulasırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet koyulaşır, sonradan balyaj atmanız gerekir

      Sil
  28. Mrblar benim saçlarımın doğal rengi koyu kumraldı bir gün arayla loreal 8.1 ve 7.1 boyadım simdi saclarim icinde turunculuk olan bir küllü kumral saçlarım dogal koyu sarı cok acik küllü kumral arası bir renk olsun istiyorum 8.1 ile cila atip uzerine 8.1le boyasam nasil olur

    YanıtlaSil
  29. merhabalar benim saçım platin sarıydı palette 8 numara balköpüğüne boyadım ama hem çok koyu oldu hemde yeşerdi saçım ne yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yeşerir tabii, önce pigmentasyon yapmanız gerekir, saçınızı hangi tona boyuyorsanız mesela 8 ile boyayacaksanız önce 8.3 ile pigmentasyon yapmanız gerekirdi. Yazımda var pigmentasyonun nasıl yapılacağı. Boyanun yanında 30 volüm (%9) kullanırsanız daha açık olacaktır rengi

      Sil
  30. Yani şuan tekrar bu şekilde boyama işlemi yaparsam geçer mi yeşillik

    YanıtlaSil
  31. pigmentasyon yapıp boyarsanız geçer, ama platin boya aktıkça tekrar çıkar, 2-3 boyamada tam oturur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentasyondamı yoksa boyarkenmi 30 volüm kulanmam gerekir?

      Sil
    2. rengi açık istiyorsanız evet

      Sil
    3. eğer doğal küllü bir renk istiyorsanız kuaför malzemeleri satan yerlerden ya da internetten koleston perfect 9.11 tavsiye ederim

      Sil
  32. Merhabalar sizin onerinizle kavuniciligini gidermek icin matrix mor sampuan aldim sacimda sarilarda biraz grilik olunca biraktim.simdi tekrar yardimci olabilirseniz cok sevinecem, saclarim kisa ve rari rofleli aralarda hala turunculuk var sari roflelerimin rengi bayağı acik sari oodu, k3ndi sac diplerimi nevaklor ultra acici ioe actim ve kramel kizilimsi oldu ve diplerim uzadi karar kilamadigim icin boyuyamiyorum.kuafor malzemecisi bana matrix ultra acik kullu sarisini ve nevaklor yesil boya verdi yesil boyadan bir mercimek tanesi kadar ekle dediboyayi hazirladim ama cesaret edip boyuyamadim, kullu kumralla boyasam yesillik yapicak ne yapabilirim bilmiyorum ve bana fikir verirseniz cok sevinicem.nevaklor 8.1 altin sarisi ile boyasam nasil olur yada 8.32 bal köpüğü. Acik tonlar olsun istiyorum kumral tonlari, vaktinizi alicam biraz ama simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neva boyaları bilmiyorum maalesef, matrix'i de bilmiyorum. Ama öncesinde yukardaki yazıda yazdığı gibi dore bir renkle pigmentasyon yapıp ardından boyarsanız yeşerme olmaz

      Sil
  33. Koloston perfect te kullanmıştım, ,onerebilceginiz renk olabilirmi acaba bildiginiz markadar
    :) cevabiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleston perfect 9.3 ya da 8.3 ile yukardaki yazıdaki pigmentasyon işlemini yapın, ardından gene koleston perfect 9.11 (%30 luk oksidanla) (dipleri de sarı istiyorsanız boyayın

      Sil
  34. Cilayı nasıl uyguluyoruz? (pigmentasyon) Cilada kullanacağımız boyadan saç uçlarımıza yetecek kadar az bir miktar bir kaba sıkıyoruz (boyada metal kap kullanmayın, en iyisi camdır). Üzerine %6'lık oksidandan çok az, gene çok az saç kremi ve 1 çay bardağı su ekleyip (sulu bir karışım olacak) hızla saç uçlarına sürüyoruz. 15-20 dakika sonra elimizle saçtaki boyayı alıp (yıkamadan) sıyırıyoruz, ve asıl boyamıza geçiyoruz.

    Cok sagolun cevaplariniz icin, kuaforde okadar para verip saçma sapan işlemlerle sacim mahfoluyor, sagolun ki vakit ayirip cevap vermniz inanin beni cok mutlu etti, sac diplerim uzadi ve esim hala boyamicakmisin diyor

    Cok tesekkurler cevabiniz için bu yazmis oldugunuz pigmantayon islemini tum saca mi yoksa diplerine mi dicem ama bu islem sadece diplerine yapilamaz diye dusunuyorum ve tum saca yaptiktan sonra sac islak kalicaksa nasil olur ki, 9.11de tum saca mi yoksa diplerine mi, yani tum sacima uygulasam olurmu ve kac dk tutmam gerekir

    Sorularm cok oldu galiba :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tüm saç için , evet ıslakken normal boyayı sürüyorsunuz ve üzerinde yazdığı kadar bekletiyorsunuz
      eğer diplere yapacaksanız pigmentasyona gerek yok direkt boya

      Sil
    2. Evet tum sacima yapicam ve dediginiz gibi pigmantasyon yaparim ve 9.11 ile boyarim ve son bir sorum olucak :)) saclarim sari rofleli oldugu icin diplerden mi basliyim yoksa uclardan mi
      Sacim at kuyruğu olmayacak kadar kisa olduğu icin yanlış birsey yapmak istemiyorum ve çalıştığım icin kotu bisey birsey yaparsam hemen halledemem
      9.3 veya 8.3 cila yaptigimda turunculuk olusmazmi sizce diplerimde,ki olsa bile 9.11 ile boyasam sorun olmaz herhalde dimi Belgin Hanim

      Sil
    3. diplerine yapmayacaksınız pigmentasyonu, boyarken dipten başlayın sonra beklemeden tamamına geçin

      Sil
  35. Teşekkürler Belgin Hanim, yapicam inşallah bugün

    YanıtlaSil
  36. Sizi yoruyorum kuura bakmayin, ama 9.11 cok acik geldi sanki bana,8.2 acik kullu kumral ile ile yapsam daha iyi olur diye dusunuyoum, bu boya ile yapsam pigmantasyonu hani renk boya il yapmam gerekir ve diplere gelmeli mi pigmantosyon islemi sac diplerim koyu oldugu icin

    YanıtlaSil
  37. 8.2 de olur ama pigmentasyon sadece röfleli kısımlar diplere değil

    YanıtlaSil
  38. :)) Teşekkürler Belgin Hanım

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Belgın Hanım Wella Koleston Perfect aldım piğmentasyonu 8.3 yapıcam ama dipleri nasıl korucam bilmiyorum cok kısa saclarım :) sonrasında 8.11 boyucam

    ınsallah guzel olucak

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Merhabalar bnde saclarimi kendim boyamaya karar verdim sacimi kuafrde boyattim akmis hali findik kabugu gbydi uclarindada ombre vardi renk farkliligi cok oldu tepemde de beyazlrim var 1 ay once bnde kumral renge boyadim kapatr dusuncesyle yine uclardaki ombrelerdrn dolayi dibi farkli uclari farkli oldu amacim sacimi tk renk yapip sonra dogal acik bir renge donmek tekrar kumral boyasam olur mu ama izledigim asama dogrumu bilmiyorum 1 ay icindede bu renkle hangi renge donebilirim. Arkadaasim cok acik dogal sari ile acik kullu sari yapti rengi hosuma gtti fakat bu islemlerimden sonra bnde onun yaptiklarini uygulasam olur mu sacima yesillenme ve turunculk bakirlik olmasin istiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar bnde saclarimi kendim boyamaya karar verdim sacimi kuafrde boyattim akmis hali findik kabugu gbydi uclarindada ombre vardi renk farkliligi cok oldu tepemde de beyazlrim var 1 ay once bnde kumral renge boyadim kapatr dusuncesyle yine uclardaki ombrelerdrn dolayi dibi farkli uclari farkli oldu amacim sacimi tk renk yapip sonra dogal acik bir renge donmek tekrar kumral boyasam olur mu ama izledigim asama dogrumu bilmiyorum 1 ay icindede bu renkle hangi renge donebilirim. Arkadaasim cok acik dogal sari ile acik kullu sari yapti rengi hosuma gtti fakat bu islemlerimden sonra bnde onun yaptiklarini uygulasam olur mu sacima yesillenme ve turunculk bakirlik olmasin istiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç uçlarında yeşerme ya da turunculuk olmaması için önce yazıda geçen pigmentasyonu yapmanız sonra da koleston perfect 8.2 ya da 9.11 renklerinden birine boyamanız lazım, eğer diplerde beyazlarınız çoksa diplere sürerken ana renkle karıştırmanız gerekir, yani önce pigmentasyon, ardından diplere 8.2 ile boyuyorsanız yarı yarıya 8 + 8.2 ve 30 luk oksidan sürüp beklemeden geri kalan saça 8.2 sürmeniz yeterli olacaktır

      Sil
  43. Cok tesekkur ederim yardiminiz icin ilk defa yapacagim icin bazi yerleri tam anlayamadim

    ilk once sacima pigmentasyon yapiyrorum bunu suanki sac boyam kumral ilemi yapicam yoksa sizin sylediginiz 8.2 yada 9.11 ile mi yapicam

    Pigmentasyonu yaptiktan sonra bu iki numarali boyadan biri ile sacimi boyuyacagim
    Diplerimdeki beyazlar icin ana renkle karstrmaniz lazim demissiniz su anki kumral boyami yoksa 8.2 yada 9.11nden hangisi ile byarsam onunlami karstrcam
    Pigmentasyon isleminden sonra hemenmi boyucam sacimi
    Acikcasi diplerimdeki beyazlardan sonraki kismi nasi yapacağımi ve karisimi anlayamadım kusura bakmayin bigendirirseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  44. Cok tesekkur ederim yardiminiz icin ilk defa yapacagim icin bazi yerleri tam anlayamadim

    ilk once sacima pigmentasyon yapiyrorum bunu suanki sac boyam kumral ilemi yapicam yoksa sizin sylediginiz 8.2 yada 9.11 ile mi yapicam

    Pigmentasyonu yaptiktan sonra bu iki numarali boyadan biri ile sacimi boyuyacagim
    Diplerimdeki beyazlar icin ana renkle karstrmaniz lazim demissiniz su anki kumral boyami yoksa 8.2 yada 9.11nden hangisi ile byarsam onunlami karstrcam
    Pigmentasyon isleminden sonra hemenmi boyucam sacimi
    Acikcasi diplerimdeki beyazlardan sonraki kismi nasi yapacağımi ve karisimi anlayamadım kusura bakmayin bigendirirseniz sevinirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı okursanız pigmentasyonu anlayabilirsiniz, numarasına kadar yazıyor orada

      Pigmentasyonu yaptıktan sonra yııkamadan 8 ve 8.2 yi eşit miktarda koyup dipleri boyuyorsunuz (30luk oksidanla, boyayı ne kadar koyduysanız o kadar oksidan)
      Dipleri boyama bitince geri kalan yerlere sadece 8.2 (30luk oksidanla) (birebir ölçüde) boyyuyorsunuz ve boyada yazıldığı süre kadar bekliyorsunuz, yalnız bahsettiğim profesyonel boya, koleston perfect

      Sil
    2. Tesekkurler bilgileriniz icin iyi gunler

      Sil
    3. Tesekkurler bilgileriniz icin iyi gunler

      Sil
  45. belgin hanım benim saçım şuan platine yakın sarı en son 10.3 voila altın sarısı boyandı 1 ay önce..şimdi biraz daha koyu bir renk istiyorum canlı duran..ama yeşile dönmesinden korkuyorum. hangi boyayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  46. belgin hanım benim saçım şuan platine yakın sarı en son 10.3 voila altın sarısı boyandı 1 ay önce..şimdi biraz daha koyu bir renk istiyorum canlı duran..ama yeşile dönmesinden korkuyorum. hangi boyayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi tonu istiyorsanız onun sonu 3 ile biteni ile pigmentasyon yapın sonra boyayın, mesela 6 numara ise pigmentasyon için 6.3 gerekr

      Sil
  47. Merhabalarrrr bilgilerinizee bayildim cok guzel anlatmissiniz ama benm bir sorum var ben saclarimi kendim actim coktaa guzel actm hatta siyahtan dondum 8yldir siyah kullaniodm ve hic acici gormemsti saclarim yalniz ben palette 7.1 kullu kumrala boyadim yikadikca akicak ama ben acik olmasini istiyorum saclarimi ben simdi bidahaki sefere sacimi yine 7.1 e mi boyayim yoksa 8lerde ki kullu kumralami boyayim sizce 7.1e tekrar boyasam 2. Boyayisim olcak koyumu olur acik mi suan acik ama koyu olur diye korkuyorumm.:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş açabilirsiniz, bir dahaki sefere 7.1 ile 30'luk oksidanla boyayın,ama küllülerde en güzeli koleston perfect

      Sil
    2. Sacim koyu kahve kullu acik kumrala biyadim rengi tam olarak kaçıncı boyamada otutur

      Sil
    3. 2-3 boyamada oturacaktır

      Sil
  48. Belgin hanim merhaba nasilsiniz
    Verdiğiniz cevaplarla sacim guzel oldu hallettim ama yine sorum olucak size wella perfect ile 8.3 ile boyamistim sacimi ve diplerim geldi yine ayni boya ile boyasam nasil olur koyu kahve saclarim ve ilk gunler guzeldi fakat daha sonralari nedense renk koyulasiyor acaba sureyi biraz kisa tutmus olabilirmiyim ornegin 15 dk tutuluyor ise ben 25 dk tutsam( dakikalari ornek veriyorum) renk daha iyimi tutar acik tonunu kaybetmemek icin,yada sizin bananen basta onerdiginiz 9.11 ile boyasam dipleri ve yikamaya yakin uclara dogru sıktirip 5 dk tutup yikasam olurmu.Elleriniz dert görmesin :)) simdiden tesekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplerin biraz daha koyu olması doğrusu zaten. Saçın geri kalanı 9.11 den koyuysa dediğiniz şekilde yaparsanız dipler açık kalır uçlara göre

      Sil
  49. Merhaba.Size bi sorun olucak.Saçlarım şuan açıcıyla açıldığı için güneş ışığında turuncumsu gözüküyor.Ve ben kumral,küllü kumral tonlarında doğal açık renk saç istiyorum.Ne çok koyu ne de çok açık sarımsı istiyorum. Saçlarımı 7.1 ve 8.1 karışımı ile boyasam nasıl sonuç elde ederim.? Yaklaşık veya bu tonlarda http://hizliresim.com/mPmLzY resimde ki renk olsun istiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece profesyonel boyalarla küllü kumralı tutturabilirsiniz, saçınızın hangi dereceye kadar açıldığını bilmiyorum, ama istediğiniz renk koleston perfect 8.2 ve 30luk oksidanla elde edilir gibi duruyor

      Sil
    2. Saçlarım normal şu şekilde http://hizliresim.com/8gBO0A güneş ışığında http://hizliresim.com/Pq9d36 bu şekilde gözüküyor :) Tam küllü renkler olmasa da o civarlarda kumralda olur en önemlisi doğal açık renk olması.. En kötü ihtimal http://hizliresim.com/XvAGDO böyle bile olur :))

      Sil
    3. saçlarınız hala koyu, o yüzden önce rengi açmalısınız. Majirel 9.11 ya da koleston perfect 12.1 ile diplerinize dokunmadan ve saçın orta kısmından başlayarak boyarsanız bir ton daha açılır sanırım. Ama yazıdaki gibi pigmentasyon mutlaka yapın, 9.3 ile, yoksa yeşerir

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz.Baya bi yanlış şeyler biliyormuşum. :) Son kez birşey sorucam size, eğer ilk başta ki dediğim gibi 7.1 ve 8.1 karıştırıp boyasaydım nasıl bir renk olurdu saçlarım?

      Sil
  50. Belgin hanim, saclarim adsiz arkadas gibi.. 8.0 boya ile boyasam nasil renk olur cok fazla acilip sari olur mu?? İyi aksamlar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla açılmaz ama dediğim gibi dipler daha açık kalır

      Sil
  51. Merhaba ben ışıl, annemin saçlarını karamele boyuyoruz ama artık yeşil görünüyor baya, önceden sariydi onu kapadik bir yıldır biz boyuyoruz bu yeşillik nasıl giderilebilir içine kırmızı boya katmak.lazım demişler bazı forumlarda sizin de yardımcı olduğunuzu görüyorum yazınız da cok güzel fikir verebilirseniz sevinirim
    Tsk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu 3ile biten bir boyayla pigmentasyon yapın, 8.3 - 7.3 gibi, saçın rengini bilmediğim için numarasını söyleyemiyorum, ama boyadığınız rengin sonu 3 ile bitenini uygulayın, ya da boyanızı sonu 3 ile bitenle yapın, ben majirel ya da koleston perfect öneririm

      Sil
    2. Koleston natural karamel kumral 7/3 kullanıyormuşuz zaten ismine bakmasını istedim de, resmen yeşile döndü artıkhep bunu önce dibe sonra tamamına uyguluyoruz. Bu durumda markayı mi degistirsek acaba?

      Sil
    3. profesyonel boya kullanmanızda fayda var yazdım yukarda markalarını, ve boyamadan önce mutlaka pigmentasyon yapın, yazıda nasıl yapacağınızı anlattım

      Sil
  52. İyi akşamlar, yazınız çok güzel agziniza sağlık, yardımcı olabilirsiniz bir sorum olacaktı.. Saçım koyu kumral ve boyasız, palette balkopugu 8.0 ve 11.1 koleston küllü açık sarı boyalar aldım 9 oksidan ile bir tutamda denedim anca ikisinde de saçının renginde açılma olmadı.. Açıcı ile açmak istemiyorum ombre gibi aralara renk atıcaktım ancak renkler pek açıklayınca ne yapacağını bilemedim yardım ederseniz sevinirim. Tşk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gölge gibi renk atmak istiyorsanız, Koleston perfect 12 numara ve %40'lık oksidanla yapabilirsiniz

      Sil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba saç diplerinde çok fazla beyaz var ve 2-3 haftada hemen çıkıyor. Kendi doğal rengi koyu kestane. Fakat ben kendi rengine yakın kumralımsı daha canlı bir renge boyatıyordum. En son kendim dip boyadım igora royal 6.65 idi sanırım. Aşırı koyu oldu. Uçlarda da açık kumral balyaj var. Şu an dipler beyaz, beyazdan sonra 1 parmak açık bir ton, sonra da çikolata tonlarında kahve gibi bir renk, uçlarda da açık balyaj var. Igora royal 7.00 ve 7.55 aldım henüz boyamadım. Sorularım;
    Doğru boya almış mıyım
    Pigmentasyon yapmam gerekir mi ve bu işlem tüm saça mı yapılıyor yoksa sadece diplere mi?
    Boyarken kaçlık oksidan kullanmalıyım
    Elde etmek istediğim renk dore yansımaları olan orta-koyu kumral. Uçlardaki açık balyajlarımı kaybetmeden.
    Çok teşekkürler şimdiden.
    Nil

    YanıtlaSil
  55. Pigmentasyon sacin diplerine uygulanmaz ve beyaz kapatici özelliği yoktur.
    Sacinizda çok renk var, ancak koyu renkle tek ton yapilabilir, bence bir kuafore danisin sevgiler

    YanıtlaSil
  56. Merhaba herkese nasıl da sabırla cevap vermişsiniz, harikasiniz :) ben de bir şey danisayim size , benim saçlarım şu an 3 renk . Dipler koyu kumral gibi orta kısım doreli köyü kumral Uçlar önceden balyaj olduğu için yesillendi. En son 8.1 loreal ile boyadım. Sonuç bu. Bu durumdan kurtulmak istiyorum . Saçlarım orta kahve gibi olsun istiyorum. Hangi boyayla boyasam orta kahve elde ederim ve eşit rengi yakalarim ?

    YanıtlaSil
  57. ancak koyuya boyarsanız eşit renk olur

    YanıtlaSil
  58. Çok teşekkürler , peki pigmentasyon yapmali miyim ? Bir de sizce koleston perfect hangi numara alayım orta kahve olmasi için ?

    YanıtlaSil
  59. Çok teşekkürler , peki pigmentasyon yapmali miyim ? Bir de sizce koleston perfect hangi numara alayım orta kahve olmasi için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orta kahve dediğiniz hangi renk? görürsem yardımcı olabilirim, yeşil yerler için sonu 3 ile biten boya ile pigmentasyon yapabilirsiniz elbette, ama saçı tek renge getiremezsiniz

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Fotoğraf linki koymaya çalıştım ama beceremedim :( mesela koleston perfect 7.71 nasil olur ? Renk eşitler mi ? Ben böyle içinde azıcık dorelik olan bu kahverengi istiyorum ama koyu kahve değil biraz daha açık .

      Sil
    5. Fotoğraf linki koymaya çalıştım ama beceremedim :( mesela koleston perfect 7.71 nasil olur ? Renk eşitler mi ? Ben böyle içinde azıcık dorelik olan bu kahverengi istiyorum ama koyu kahve değil biraz daha açık .

      Sil
  60. merhaba belgin hanım, benim saçlarımda dore ve koyu sarı tonlarında yoğun bir balyaj çalışması var. ben saçlarımı koyu olmayan tonlarda küllü kumral yapmak istiyorum. 7.1 küllü kumrala boyasam yeşerme olur mu? birde boya olarak inoa kullanmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu 1 ile biten hiç bir boyayla boyama şu an zaten uçlar yeşil diyorsun, bence bu durumda en iyisi kuaföre gidip rengi eşitletmek
      içinde dorelik istiyorsan zaten sonu 1 ile bitenler olmaz, doreliği ya ana renkle mesela 7.0 ya da sonu 3 ile bitenlerle yakalayabilirsin mesela 7.3

      Sil
  61. Peki çoooook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  62. Peki çoooook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  63. Merhabalar Belgin hanim ben saçımi 1 sene önce kızıla boyadım sacim yanmaktan son anda kurtuldu ama çok inceldi parlaklığını ve yumusakligini kaybetti snra saçımi altın kakaoya boyadm boya biraz aktıktan snra alttan kizilliklarim gorunuyo tenim buğday gözlerim kaslarim siyah küllü kahveye boyamak istiyorum ama tutar mi bilemiyorum yada bana başka hangi renkler yakışır şimdiden tesekkurler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi görmeden yakışacak saç rengini bilmem olanaksız. Kızıllığı ancak saçı açarak yok edebilirsiniz, zaten saçınız yıpranmış. Ya da küllü bir renkle daha koyuya boyayacaksınız.
      Bence bir süre beyaz sabunla yıkayın saçınızı ve yağ bakımı yapın, her ikisi de rengi biraz akıtacaktır, sonra şu anki saç tonunuzdan daha koyu bir küllü renge boyayabilirsiniz, ama 2-3 boyamada ancak oturacaktır.

      Sil
  64. Saçımda ombre vardi kullu renge boyandi ust kisimlarda kizillik diger taraflarda yesillik var bu durumdan nasil kurtulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan koyu kumral gibi duruyor

      Sil
    2. önce pigmentasyon yapmalısınız uçlara, daha sonra boyamalısınız

      Sil
  65. Peki hangi renkle pigmentasyon yapip boyarsam kullu kumrali yakalarim

    YanıtlaSil
  66. Merhaba ben aysegül belgin hanım bende size birseyler danişmak isterim sac rengim kestane aralarda balyaj vardı sonra boya aldım acıcılıymıs sacım baya bii turunculaştı careyi fındık kabugu alıp boyamakla buldum tekrar sacımın acık tonlarda boyamak istiyorum önerebileceginiz bir boya varmı aralara tekrar balyaj attırmak istiyorum ilerleyen zamanlarda bunun için saçımı acık renge döndurmem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  67. Merhaba ben aysegül belgin hanım bende size birseyler danişmak isterim sac rengim kestane aralarda balyaj vardı sonra boya aldım acıcılıymıs sacım baya bii turunculaştı careyi fındık kabugu alıp boyamakla buldum tekrar sacımın acık tonlarda boyamak istiyorum önerebileceginiz bir boya varmı aralara tekrar balyaj attırmak istiyorum ilerleyen zamanlarda bunun için saçımı acık renge döndurmem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınıza açma işlemi yapılması gerek, ama eğer yıpranma varsa şu an beklemenizi tavsiye edertim. Bir de açma işlemi için Olaplex kullanan kuaförleri araştırın, saçın zarar görmesini engelliyor

      Sil
  68. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  69. Merhabalar saçımın uçlarında turuncumsu sarı yukarısı kahverengi, saçıma küllü dore sarı ve aralara balyaj atmak istiyorum.Küllü dore sarı yı nasıl yaparım saçıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın önce açılması gerekiyor, ama kendiniz yaparak tek renk oturtmanız çok zor, iyi bir kuaföre gidin derim , açıldıktan sonra mesela Loreal İnoa'nın 8.31 ya da 9.31 küllü dore sarı rengidir

      Sil
  70. öncelikle merhaba, saçlarımı 7.3 ve 8.3 20lik oksidanla karıştırıp boyuyordum fakat hoşlanmadığım bir kızıllık oluşuyor (dorelik seviyorum). acaba 7 ve 8.3 ile karıştırsam sizce nasıl bir renk olur...teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu 3 ile biten boyalarda dorelik hakimdir. 1 ile bitenlerde küllüdür. Dore hakimse kızıllıkta oluşur mutlaka

      Sil
  71. Merhaba Belgin hanım benimde bir sorum olacak kestane boyalı saçı açıp daha sonra loreal 7 31 boyaSam olurmu pikmentasyon yapmama gerek varmı şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur ama önce 7 seviyesine kadar açılması gerekiyor saçın en az

      Sil
    2. Mrb.benm suan mevcut sac rengim uclar bal kopugu ust kısımlarıda bakır.10.3 altın sarısı ve kahve kopugu sac rengi karısımı nasıl cıkar.ya da koyu sarı altın sarısı rengi nasıl olur simdiden teskkurler :)

      Sil
    3. o renkleri hiç denemedim, ama 10 saçınızdan açık bir renk, kuafföre danışmanızda fayda var

      Sil
  72. Merhaba :) dogal saclarim kumraldi extra blonde acici ile açtım birkac kez, basta bakirliklar vardi ama yikadikca renk oturdu bakirliklar kayboldu acik sari bir renk oldu 9 tonuna yakin.Fakat saclarim uzadi ve dipten dogal rengim geldi kumral da olsa aradaki fark rahatsız ediyor bes alti santim kadar oldu diplerim.Sacimi nasil koyu küllu sari yapabilirim komple hem diplerim esitlensin hem de acik renk sari biraz daha koyulassin istiyorum yardım ederseniz sevinirim ilk defa evde boyama yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç renk renk olduğu için ilk boyamayı kuaförde yaptırmanızı tavsiye ederim, çünkü sarı olan yerler yeşerecektir, mutlaka pigmentasyon yapılmalı.
      Koyu küllü sarı için 8.1 loreal majirel + %20 lik oksidan iyi olur. Ama dediğim gibi sarı olan uçlara önce yukardaki yazıda anlatıldığı gibi 8.3 ile pigmentasyon yapılması gerekiyor yeşermemesi için

      Sil
  73. tamamdir teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  74. Merhabalar saçımı kahve bakıra boyadım ancak diplerim koyu uçlar açık oldu heryerin aynı olması için ne yapmam gerekir ayrıntılı anlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uç rengi mi dip rengi mi değiştirmek istiyorsunuz?

      Sil
    2. Dip rengin değişmesini istiyorum

      Sil
    3. alttaki kendi saç renginiz epey koyu sanırım, dip uç eşitlemek için açılması gerekebilir

      Sil
    4. Aslında aralarında o kadar renk farkı yok üstler sadece bır tık daha koyu

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  75. Merhaba Belgin Hanım.
    Saç rengim kahverengi ama numarasını bilmiyorum. Çok koyu bir kahve değil, kumral hiç değil ve güneşte açılan kısımlar kızararak açılıyor. Yıllar önce saçımın tamamını sarı boyatırken açmaya gerek kalmadan boya tutuyordu. Şimdi saçım tamamen doğal renginde. Öncelikle ön kısımlara olmak üzere bir kaç tutam sarı ışıltı katmayı düşünüyorum. Hiçbir bilgim olmadan Loreal inoa'nın 10 Açık sarı rengini aldım. Sizce doğal bir sarılık için %20 mi %30luk mu oksidan kremle karıştırmalıyım? Ve bu işlem sonrasında turunculuk olur mu? Çok teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oksidan 30 luk olmalı, muhtemelen turunculuk olacaktır. Turunculuk istemiyorsanız 11.1-12.1 gibi numaraları almanız lazım.
      Eğer saçınıza ışıltı katmaksa amacınız bence koleston perfect 12.1 ve 30luk oksidan iyi olur.

      Sil
  76. Merabalar benim saç
    Diplerim koyu 7.1 le boyuyorum ancak saç uçlarımda resimdeki gibi sarı ombre var. Saç diplerimi 8.1 ile boyarsam uçlarda yeşerme olur mu
    sizce ne yapmam lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. Çok teşekkür ederim çok hızlısınız ☺️😘

    YanıtlaSil
  78. merhabalarr :) benim saçım 8.1 fakat hoşuma gitmedi boyuyalı 1 hafta oldu üzerine 6.1 kullansam koyu küllü kumral rengini elde etmiş olurmuyum bide saçımda yeşerme olurmu acaba cevabınız iiçin şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 6.1 koyu küllü kumral olacaktır, küllülerde en iyisi Loreal Majirel boya, tavsiye ederim

      Sil
    2. turunculaşma olmadan koyu bir saç elde etmiş olurmuyum peki ?

      Sil
    3. eğer iyi bir boyayla boyarsanız elde edersiniz

      Sil
    4. tavsiye ettiğiniz boyayı alacağım teşekkürler :)

      Sil
  79. önerebileceğiniz 3 en iyi saç boya markaları hangileri ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amonyaksız olarak kesinlikle İnoa, beyazınız varsa da İnoa supreme.
      Normal boya derseniz de loreal Majirel

      Sil
    2. gratis gibi kozmetik magazalarında bulabileceğim markalardan olursa sevinirim

      Sil
    3. market boyalarından örnek veremeyeceği üzgünüm çünkü asla katalogdaki rengi vermiyorlar

      Sil
  80. Belgin Hanım merhaba,

    saç boyama ile ilgili oldukça faydalı paylaşımlarda bulunmuşsunuz , teşekkür ediyorum.
    Benim de bir sorum olacak , cevaplayabilirseniz çok memnun olacağım.

    uzun zaman kendi renginde kullandığım saçlarımı loral 5.15 efsanevi kahve ile boyadım (kendi saç rengim açık kumral ve %40 gibi beyazlaşma var) içinde hiç kızıllık yokmuş gibi çok koyu bir kahve oldu saçlarım , iki ay sonra dün akşam saçlarımı loreal 5.54 koyu kahve akaju boyayla boyadım , dip rengim bildiğiniz kızıl oldu oysa uçlar hala oldukça koyu. orta kumral istiyorum saçlarımı , nasıl yapabilirim , kuaföre gitmek mi çözüm olur , şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızıl boyalar hakkında fazla fikrim yok, kızıldan kumrala dönmekte epey zordur, bence kuaför yardımı alın

      Sil
  81. Ya benim saçlarım açık küllü kumral dip boyami açık kumral yaparsam fark eder mi ?

    YanıtlaSil
  82. bence kuaföre danışın

    YanıtlaSil
  83. Merhaba, saçımı ombre yaptırdım ama dipler çok koyu sarılar çok canlı oldu, bu sarıların tonunu bir tık küllü yapmak istiyorum, küllü boya ile boyasam yeterli olur mu ? Diplerim kumral rengi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentasyon yapmadan boyarsanız yeşerir, kuaförünüze danışın

      Sil
  84. Kuaför çok para istiyor, kendi hatası gibi görmüyor saçım yıkandıkça öyle olmuş diyor, ben pigmentesyonu 8.3 ile yapıp komple saçımı 8.1 ile boyamak istiyorum , olur mu sizce ? Kuaföre gitmek istemiyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin, ama garanti veremem, iyi boya kullanın, Majirel iyidir mesela

      Sil
  85. merhaba saçım şuan loreal excellence 6.1 var ve 2 aydan fazladır boyamıyorum. uçlarda ombre var loreal inoa 6.1 ile boyamak istiyorum acaba rengi koyu mu olur amonyaksız olduğu için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen hemen aynı renk olur, belki bir tık daha koyu

      Sil
  86. Merhaba benim sorum başka sacim bebek sarısı fakat ben doğal bi sarı istiyorum küllü sarı aldım bugün kolestonun Allaha şükür sadece bir tutamina uyguladum gri yeşil arası bisey oldu ben beyaz tenliyim ve bana hiç yakismadi bu sarı. Kumral ve küllü sarıyı karıştıran ne olur sizce hemen boyamak istiyorum okadar yapay durduki bende 2 ay oldu boyatali ama alışamadım lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentasyon yapmadan ne ile boyarsanız boyayın yeşerecektir

      Sil
  87. Merhaba benim sorum başka sacim bebek sarısı fakat ben doğal bi sarı istiyorum küllü sarı aldım bugün kolestonun Allaha şükür sadece bir tutamina uyguladum gri yeşil arası bisey oldu ben beyaz tenliyim ve bana hiç yakismadi bu sarı. Kumral ve küllü sarıyı karıştıran ne olur sizce hemen boyamak istiyorum okadar yapay durduki bende 2 ay oldu boyatali ama alışamadım lütfen yardımcı olun. Sarı istiyorum hala ama doğal olsun cırtlak istemiyorum bu arada sacim platinin 1-2 ton koyusu sadece https://www.google.com.tr/search?q=doğal+sarı+saç+boyası&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwijpaWkzfrMAhXI7RQKHcB4BkAQ_AUIBygB&biw=360&bih=559#imgrc=7zr2TBT1Bp4KHM%3A

    YanıtlaSil
  88. pigmentasyon nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı okumadan yorum yazıyorsunuz, okuyun önce orada yazıyor

      Sil
  89. Biliyorum cila pigmentasyon nedir bilmiyorum kusura bakmayın peki hangi boyayı kullanmalıyım istediğim rengin linkini attım bakıp yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  90. Peki hangi rengi onerirsiniz

    YanıtlaSil
  91. merhabalar Belgin hnm

    benim sacımı kuaförüm 8.1 ve 9.1 e boyadıını söylüyor fakat ben güneş altında bakır oluyorum kızıl bakır ve hiç hoşuma gitmiyor. ismek kursuna giden arkadaşım vra birllikte gittik ve ordaki hoca saçıma baktı küllü istediğim için 8.1 8.0 önerdi ina yada igora ile boya dedi. bende igoradan 8.1 2 kutu 8.0 1 kutu 7.0 da oradaki bayna açık olmasını itemiyorum dediğim için tavsiyesiyle 4/1 oranında koyacağım nasıl bir renk olur ben kumral istiyorum açık kumral değil biraz daha orta koyuya yakın olsun bu boyalarla elde edebilir miyim sizce ( acıcıda yine igora 20 vol ve 30 vol karıstırcam )

    YanıtlaSil
  92. 30 volüm kızıl yansımalara sebep olur, bir de ana tonu yani 8.0 ya da 7.0 koyarsanız o da turuncu yansıma yapar. Beyazınız çoksa kapamak için ana ton gerekir ama.
    bence 8.1, içine de igora 0.22 turuncu azaltıcıdan bir sıkım ekleyip boyayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç beyazım yok şükür degişiklik amacım. 20 vol mü koymak lazım tamamına. ben o turunculugu istemiyorum amacım tamamen küllü olması birde saçım uzun olduğundan 3 kutu anca yetiyor ondan dolayı 8.1 8.0 ve 7. 0 aldım boyaları ama turunculuk verir diyorsanız yine amacıma ulaşamam ben tamamen dogal bir kumral istiyorum. oturmasını istediğim renge çok yakın bir link benim saçım bu renk degil fakat böyle olmasını istiyorum size zahmet bir akabilirseniz çok sevinirim. https://www.google.com.tr/search?q=koyu+kumral+sa%C3%A7+rengi&safe=strict&biw=782&bih=726&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjZ-sCu2r7NAhXEAsAKHdnEDJwQsAQIGQ#imgrc=JCithNhxb50_QM%3A

      Sil
  93. istediğiniz renkte de dorelik var aslında, ve koyu bir renk 7.1 ile boyayın bence, 8 açık kalır

    YanıtlaSil
  94. desteğiniz için çok teşekkür ederim boyadığımda sonucu sizinle paylaşacağım. hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  95. Selam benim acil yardima ihtiyacim war sacim siyahdi platin sariyla boyadim diplerim yariya kadar koyu oldu yani kirmizi gibi bisi oldusonra 8.3 ile yine boyadim rengi cok az acildi ama yine igrenc oldu turunculuk kirmizi hafif sari oldu berbat görünuo simdi bu icinde yakici madde olmayan boya aldim 10.0 ekstra acici yazio onu sürsem komple sari olurmu yoksa igrencmi olur tabi bu arada sacimin uclari baya yiprandi ama bu boya amonyaksiz yakmio yani yag felan var icinde sorum su sizce boyasammi yoksa kuaföre gidip röflemi attirsam ne yapcagimi sasirdim yardimmm ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyahtan sarıya evde dönmeniz çok zor, bir kaç kere açmanız gerekir, boyayla düz renk olmaz bir kerede, ve saçınız çok yıpranır

      Sil
    2. Ya simdi zaten hafif sariya dönuk bi renk oldu önceden uclarim sariydi zaten ombre yapmisdim diplerim simdi turuncuyla sari karisik oldu usdune bu aksam 10.0 acici sürsem yipratmayan acici bu sizce sari olurmu rengi bunu ögrenmek isdiorum ona göre yapicam bu aksam

      Sil
    3. olmaz gene turunculuk olur

      Sil
  96. Mrb saç diplerim 6.3 ile 7.3 dore kahve uçlarda sarı ombre var dipleri 7.1 ile küllü kumralla boyamak istiyorum ombreli yerleri 7.3 ile cilalayip diplerimde beyaz olduğu için 7.1 ile 7 numarayı karıştırmayı dusunuyorum doğru mu düşünüyorum eğer doğruysa oksidan derecesi ve oranlarını belirtitseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  97. Merhabalar saçlarımi 4 ay önce çikolata kahve boyadım ondan önceki hali açık ton ve sari ombre idi sacimdaki boya oldukça aktı ve şimdi açık tonlara dönmek istiyorum açık küllü kumral gibi bugün lorealin 7 numara kumral ve 8.1 açık küllü kumralini aldım ama rengarenk olurmuyum diye korkuyorum unutmadan birde toz açıcı aldım yani ordaki bayan bunları tavsiye etti henüz boyamadim sizce açık küllü kumral olurmu :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.