16 Şubat 2014 Pazar

Küsen kaşları geri döndürme:)


Baktım da hep saç bakım önerileri yazmışım. Bugün de sıra kaşlarda...
Biliyorsunuz, artık ince kaşların modası kalmadı. İyi de kaşlarımızı kalınlaştırmak için ne yapabiliriz?
Malum, kaşlarımızın küsme gibi bir huyu var, pek hassaslar.
Kalınlaştırmak için olmasa da bazen de benim gibi yanlış alınmış kaşları forma sokmak isteyebiliriz.
Kaşlarımın yaylı halini pek sevmiyorum, isteğim düz kaşlar, bunun içinde uç kısımlarından 4-5 sıra çoğaltmam lazım. Gel gör ki çıkmıyorlar, küstüler. Ben de kendimce bakım uygulamaya başladım.

Neler yapabiliriz küsen kaşları geri döndürmek için?


- Masaj yapın... Kafa derimize her gün masaj yapmanın kan sirkülasyonunu sağlayarak saçlarımızın uzamasını hızlandırdığını biliyoruz. Aynı yöntemi kaşlarımıza neden uygulamayalım? Zeytinyağı, hint yağı, hindistan cevizi yağı, tatlı badem yağı ya da susam yağını parmaklarınıza az bir miktar alıp kaşlarınıza her gün 3-5 dakika masaj yapın, etkileri sizi de şaşırtacaktır, ama azimle devam etmek şartıyla:) Masaja başlamadan önce bir diş ya da yüz fırçasıyla nazikçe kaşlarınızı fırçalarsanız, peeling de yapmış olursunuz. Üstüne de yağla masaj, bakın nasıl uzuyorlar:)

- Aynı saçlarımız gibi kaşlarımızın da vitaminlere ihtiyacı var. A, C ve E vitamininden zengin gıdalar tüketmeyi deneyin.
A vitamini içeren besinler: Ciğer, kırmızı biber, tatlı patates, havuç, marul, ıspanak, bal kabağı, kavun, dolmalık biber, domates, pırasa, bezelye, kuşkonmaz, yeşil fasulye, kayısı, maydanoz, nane, brololi, brüksel lahanası
C vitamini içeren besinler: Çilek, papaya, yeşil ve kırmızı acı biber, dolmalık biber, kekik, maydanoz, brokoli, kivi, portakal, mandalina, kavun, karnıbahar, grefurt, limon, kivi
E vitamini içeren besinler: Ayçekirdeği (en fazla E vitamini içeren besin, bol bol çitleyin), toz acı biber, badem, fıstık, fesleğen, kuru kayısı, ıspanak, yeşil zeytin, buğday tohumu yağı, fındık, keten tohumu yağı, mısır yağı, brokoli, kivi, mango, domates, kuşkonmaz




- Sabır:) En gerekli şey herhalde, çünkü saç uzatmaktan çok daha zor ve uzun bir süreç bizi bekliyor. Bu sürede kaşları kalemle, ya da kaş farı, pudrasıyla biraz daha şekilli göstermek isteyebilirsiniz.
Eğer tüm kaşı uzamaya bırakmak zor geliyorsa, sıra halinde uzatmayı deneyebilirsiniz, ama çok daha uzun zaman gerekecektir, haberiniz olsun. Bir sıra uzatıp, diğer kısımları alarak devam etmelisiniz.




- Aloe Vera- Bitkinin yapraklarını kırıp suyunu kaşlarınıza masajla iyice yedirin. Hem nemlendirecek hem de uzamasını hızlandıracaktır.



- Kaş için olan serumlardan kullanın. Benim size 2 önerim olacak, biri Eeose kaş-kirpik serumu, diğeri de More than Soap Soaphia kaş-kirpik yağı... İkisini de henüz denemediğimi belirtmek istiyorum, internet yorumlarına göre yazdım. Ama en kısa sürede bir tanesini edinip yorumlarımı yazacağım.


- Şems Aslan'dan bir tarif: 
Yarım çay bardağı sütü bir cezvede 2 kuru incirle birlikte kaynatın. Blenderden geçirip, ya da ezerek krem kıvamına getirin. Kaşlarınızı kuru diş fırçası ile nazikçe fırçalayın ve maskeyi sürüp 5 dakika sonra ılık suyla yıkayın.

- İnternette bulduğum birkaç tarif var:
1- Sarımsağı ikiye bölüp kaşlarınıza iyice yedirin. 5 dakika sonra menekşe yağı sürün ve 1 saat sonra yıkayın, aslında bunları gece yatarken yaparsanız yağ gözünüze akmaz, sabah yıkanabilir.

2- Ya da fındığı teflon tavada kavurun ve kaşınıza sürün, tabii soğuyunca:)

3- Kaşınıza hint yağı ya da yılan yağı sürün.

4- Mavi kutudaki klasik nivea kremi masajla kaşlarınıza yedirin, ben bunu uyguluyorum her gece ve kaşlarım çıkmaya başladı:)

5- Kaşlarınıza yatarken vazelin sürün. Ya da vazelin ve bademyağını benmari usulü eritip kaşlarınıza sürün.

6- Sarımsağı ezip bademyağıyla birlikte ısıtın ve bir hafta güneşte bekletin. Sonra her gün kaşınıza sürün (yatarken)

Benim uyguladıklarım:
Kaşlarımı arada diş fırçası ile yavaşça fırçalıyorum.
Her gece yatmadan mutlaka nivea sürüyorum, bazen hint yağı, badem yağı ya da hindistan cevizi yağı-sütü ile karıştırıp sürüyorum.
Bunları 2 haftadır yapıyorum ve yeni kaşlar çıkmaya başladı bile.
Şimdi yukarıda yazdığım serumlardan birini almayı düşünüyorum

Sizin küsen kaşları getirmek için önerileriniz var mı?


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK

Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK








18 yorum:

  1. Benimkilerde küsse de bu kadar gür olmasa keşke. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakın küssün deme sonra çıksın diye çok uğraşıyorsun

      Sil
  2. inan bana aldırdıkça küsüyorlar, sakın dokunma kaşlarına

    YanıtlaSil
  3. ah ahhh benimkilerde küsenlerden sarmısaklı olanlan tariflerin birçogunu denedim ama uzun süre değil yağlarla olan masajları tam 1 sene denedim fayda etmedi:) hala küsler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arko nem krem sür her gece benimde kaşlarımın sonu yok onunla çıktı

      Sil
  4. benim kaşlarımda küsmüş durumda iki yıldır aldırmıyorum kontör de var ben de ama sağlıklı çıksın istiyorum kaşlar ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. yazıda yazıyor tüm bildiklerim:) Umarım geri dönerler kaşların

    YanıtlaSil
  6. Kalaraının öncekiyle sonraki resmini çeksene

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten güzel bir yazı olmuş elinize sağlık, bu konuyu daha önce bu www.ozgurmelekler.com/kaslari-kalinlastirmak-icin-ne-yapmali/ siteden incelemiştim.

    YanıtlaSil
  8. aynı yazıyı mı? Ben 2014 te yayınladım yazımı, aynısıysa çalınmıştır

    YanıtlaSil
  9. Of yaa benimki 2 ay oldu galiba cikmıyor kaşlarımm çünkü jiletle kazidim bunları denesem olurmu??😢😢😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arko nem klasik krem al 2 haftaya çıkıyor

      Sil
  10. Benim kaşımıda arkadaşım al cok ince oldu kaç aydır almıyorum ama sadece tek tüm aralarda cikiyo neden bilmiyorum

    YanıtlaSil
  11. en cabuk uzatan yağ hint yagidır.

    YanıtlaSil
  12. Kaşlarımın doğal hali çok güzeldi ama yanlış ala ala kistürdüm şimdi yıllardır çıkmıyor denemediğim kullanmadığım hiçbir yağ kalmadı ama çıkmıyor ısrarla

    YanıtlaSil
  13. En etkili yol Hint ve badem yağıdır. Gece yatmadan Hint yağı ve üstüne vazelin sürerseniz toplarlar. Benim skar dokusunda sarı kıllar çıkmaya başladı bu yöntemle. İnternette kaşına sperm süren bile var herşeyi sürerseniz kaşta küser, gözde. Badem yağı Osmanlı'dan gelen bir gelenek zamanında bıyıklarına sürerlermiş, bıyık saç sakal kaş hepsi için etkili yağ. Badem Hint yılan sarımsak aloa vera yağı içerikleri benzer etkiyi gösterir zaten, bunların üstüne vazelin sürdünüzmü nemi ve yağı oraya hapseder, deri daha çabuk emer. Sabırsızsanız dermaroller ile 5 günde bir bölgenin üstünden geçin geçtikçe yağ sürün. Gözenekler açılır ve yağ daha hızlı emilir. Günde en az 8 bardak su için. Bitkisel yağların yanında, sadbe ve minoksidil ilaçlarıda işe yarar. En önemli husus sabretmek düzenli kullanmak aylar alacak bir iş, 1 yılı bile bulabilir. Sorularınız için ins, adq.77

    YanıtlaSil
  14. En etkili yöntem sabde ve sarimsaktir. Yanliz bu ikisini birlikte kullanmanız gerekmetedir. Ayni zamanda vucudunuzda eksik olan vitaminleri doktor kontrolünde öğrenmeniz gerekecektir. Saçkıran ve sakal kıran geçirmiş biri olarak bu konularda doktora yaptim desem yanlış olmaz:) Ulaşıp bilgi almak isteyen arkadaşlar doguu_mertt@outlook.com adresinden mail atabilirler. Herkese geçmiş olsun

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.