12 Şubat 2015 Perşembe

Bitenler-Ocak-Şubat 2015

Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar. Bir süredir Vertigo sorunuyla cebelleşiyorum, sokağa bile çıkamadım, öyle bir baş dönme ataklarım vardı ki... Şimdi atakların arası açıldı şükür ilaçlarla, ben de hemen blogumun başına geçtim:)
Geçen seneden de bitenler var bu kez, uzun süredir yazmadığım için koca bir torba dolmuştu:)
Baştan uyarayım, uzuuun bir yazı:)

Hadi başlayalım:)


İlk sırada saç ürünleri var.
Davines nourishing shampoo- Deneme boy olmasına rağmen 20 gün idare etti beni. Saçı yıpratmadan temizliyordu. Kokusunu sevemedim, diğer Davines şampuanın kokusu daha güzeldi.Sadece köpürme konusunda daha başarılı bu şampuan.

Davines nounou shampoo ve maske- İşte bu şampuan ve maskeye bayıldım. Benim için koku hep ön plandadır. Kokusu  beni benden aldı, üstelik bir gün kadar kalıyordu saçımda. Saçlarıma nemini geri kazandırdı, benden her iki ürüne de 10 tam puan:) Şurada da anlatmıştım. Tek eksisi ilk seferde köpürmemesi, bunun sebebi de SLS içermemesi.

Otacı zeytinyağı-defne-kuru saçlar için arındırıcı şampuan- Her bitenlerimde var kendisi. Genelde yağ bakımından sonra kullanıyorum, saçtan güzel arındırıyor.

Dax supergro- Malumunuz, büyük aşkım. Saçımı boyadığım hafta haricinde ayda 3 hafta uyguluyorum. Haftada 2 kez. Saçlarımın kuruluğunu alıyor, yeni saçlar çıkmasını sağlıyor, ve en önemlisi uzamasını hızlandırıyor.

Loreal Elseve Extraordinary boyalı saçlar için yağ- Maalesef hiç ama hiç sevmediğim ürün, zaten tamamen dolu olduğu halde çöpü boyluyor. Herkesin kokusu harika dediği bu ürün açınca resmen aseton kokuyor, hem de öyle böyle değil. Hayır benim burnumda ya da aldığım yağda sorun var da diyemiyorum, çünkü Watsons'a geri götürdüm, kızlara koklattım, haklısınız dediler, değiştirecektim, ama kokladığım bütün yağlar aynı kokuyordu maalesef, bu kadar kimyasal kokan bir ürünü de asla saçıma sürmem.




Makyaj temizleme ürünlerim

Neutrogena göz makyajı temizleyicisi- Çok sevdiğim bir ürün, suda çıkmayan rimel dahil her türlü göz makyajını çok güzel temizliyor ve tahriş etmiyor.

Bioderma Sensibio- Bilmeyen yok sanırım, tüm kızların gözdesi:)

Diadermine express temizleyici- Fena değildi, ama cildimi yaktı maalesef. Spreyli olması iyi ama.

Otacı Gül suyu- Tonik amaçlı kullanıyorum, bu %100 gül suyu, harika bir ürün. Otacı'yı genelde seviyorum zaten.


Duş jelleri

Duru Lotus çiçeği- Harika kokuyordu, çok sevdim.

Watsons Raspberry-blackberry duş jeli- Kokusu hoştu ama tüm banyoyu kırmızı yapıyordu:) Sevmedim.

Fa Men Sport- Eşim kullandı, sevmiş, öyle diyor.


Farmasi sıvı sabunlar

Seatherapy olana bayıldık eşimle, bu ayda sipariş vereceğiz.
Rose olan da güzeldi, ama gül kokusundan çok hoşlanmıyorum.


Madame Coco Amber vücut losyonu- Kokusu güzeldi, ama nemlendirmesi çok başarılı değil maalesef, tekrar alacağımı sanmıyorum.

Yves Rocher Monoi de Tahiti yağ- Çoook sevdiğim, kokusuna ölüp bittiğim yağ:) Saç uçlarım, vücudum her yerde kullandım. Fazla sürünce bayıcı olabiliyor yalnız kokusu:)

Caudalie Divine Oil- Gene kokusu çok hoş bir yağdı. Vücut tarafından hemen emilmesi güzeldi. Yaza tekrar alınabilir.

Nashi argan yağı tester- Kokusu bir harika. Ne olacak benim bu koku takıntım bilmem:) Saçlarımda kullandım ve çok memnun kaldım.


Kullandığım vitaminler, özellikle Biotin saçın uzamasında çoook etkili. Ben epeydir kullandığım için birkaç ay vitamin diyetindeyim:)


La Roche Posay termal su- Yazın çok severek kullanmıştım. Buzdolabında tutuyordum, sıcak bastıkça yüzüme sıkıyordum, hem nemlendiriyordu, hem serinletiyordu:)

Loreal Revitalift Magic Blur- Bizimle değilsin:) Cildimi mahveden ürün. Sürünce tüm yüzüm kabuklanmış gibi pütür pütür oluyordu. Güya makyaj bazıymış, üstüne makyaj yapınca korkunç oluyordu, direkt çöpe gidenlerden.

Perricone MD Face finishing mousturizer- Çok methedilen bir ürün, nemlendirmesini sevdim, ama onun dışında ekstra bir özelliğini göremedim.

Perricone MD Nutritive Cleanser- Jel şeklinde bir ürün. Çok az miktarı tüm yüzü temizlemeye yetiyor. Kokusu da çok hoş. Bayıldım.

Yves Rocher Elixir 7.9-  Severek kullandığım bir başka ürün. Bu ürün hakkında detaylı yazımı okumak için TIK TIK.


Pure&Beauty göz kremi- Çok severek kullanıyorum. Nemlendirmesi muhteşem. Fiyatı da uygun, hele indirimlerde hiç kaçmaz:) Stokladım bile

Loreal Revitalift Lazer X3- Pure&Beauty'den önce bu kremi kullandım uzun süre, memnundum da, ama diğerinin nemlendirmesi çok daha başarılı.


Febreze- Güya kötü kokuları hapsediyor muş ta muş muş muş:) Hiç bir kötü kokuyu yok etmediği gibi, sadece sıktığın anda hoş kokusu var, kısa sürede yok oluyor. Asla almam bir daha.



Rexona 24 hour deodorant- Çok seviyorum, hem korumasını hem kokusunu.

Dexeryl krem- Çok kuru ciltler için bir krem. Ayak ve dirseklerimde kullandım, memnun kalmadım.

Lapitak ayak bakım kremi- Gözdem kendileri, ayak  için daha iyi krem hala bulamadım. 3-5 günde sertleşmiş topuklar bile pamucuk oluyor:)

Voel el kremi- Tester üründü. Ama bayıldım. Elleri yumuşacık yapıyor, cilt tarafından çabuk emiliyor ve kokusu harika, temizlik kokusu 


Ta ta ta ta taaaaaa ilk biten makyaj ürünüm, ne kadar az makyaj yaptığım burdan anlaşılıyordur sanırım:)

Lancome rimel- Waterproof bir üründü. Yazın denize girerken denedim, inanamadım, hiç akmadı:) Uzatması, hacimlendirmesi de iyiydi, ama maalesef bitti :( Bu arada yaklaşık 2 yıl kullandım:)

Blistex medplus- Gene çok sevdiğim bir ürün. Ama bir daha kavanozda olanı alırım. Bunun dibinde kalıyor ve asansörlü olduğu için bir yerden sonra açılmıyor. Onun dışında nemlendirmesi ve çatlayan dudakları iyileştirmesi süper.

Burt's&Bees lip balm- Gene severek kullandığım bir lip balm. Bunu gündüz, blistex'i gece kullandım. Dudaklara çok hafif bir renk veriyor.


Nailexpert-Wartner- Maalesef baş parmağımın tırnağında mantar başlamış. Bu ürünü kullandım, ama hiç bir faydası olmadı. Ben çözümünü buldum ama, ayrı bir yazıda anlatacağım.

Nivea krem- Bildiğiniz klasik nivea. Evde bulunur hep, dirseklere, ellere vs.


Pure&Beauty Pomegrante antioxidant eye mask- Kağıt maskeleri seviyorum. Bunun da gözleri nemlendirmesi güzeldi, çok severek kullandım.

Gratis Ctem Cell Ampoule Mask- Bu da kağıt maskeydi ve etkisini sevdim.


Solait 50+ güneş kremi (Watsons)- Sevmedim. Çok kalın bir yapısı var ve beyaz beyaz kalıyor ciltte, hele denize girince her yerden beyaz krem pörtlüyor, zaten bitmeden çöpe gidiyor.

Beauty Formulas feminine intim wash- Güzel bir üründü, fiyatı da uygun, tekrar alınabilir.

Eveeet, bir bitenler yazısının daha sonuna geldik:) Buraya kadar sabredip okuduysanız tebrikler:)

Sevgiyle kalın e mi:)



İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK











11 yorum:

  1. Ben stick şeklindeli dudak kremlerini pratik buluyorum ama haklısın söylediğin sorun var. Ben bir süre daha parmaklayarak kullanıyorum sonra da içini oyuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bioderma ve gül suyu benim de vazgeçilmezimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle Otacı'nın bu ürünü %100 gül suyu, saf tamamen

      Sil
  3. oo ne kadar çok ürün bitirmişsin ablacığım tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekimden bu yana bitenler canım, tembellikten anca yazdım:)

      Sil
  4. çok geçmiş olsun. Vertigo benim de baş belamdır. Yorgunluğa falan hiç gelmez. Bu arada Febreze çok merak ettiğim bir üründü. Balık kokularını falan giderdiği söylenince almak istemiş ama bir türlü alamamıştım. Varmış bir hikmeti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de geçmiş olsun, ilk kez böyle bir şey yaşıyorum, gerçekten çok kötü. Lodos fırtınasında başladı bende, lodos tetiklermiş, hala arada fena tetikliyor
      İyi ki almamışsın Febreze, hiç bir işe yaramıyor gerçekten

      Sil
  5. Febrezeden tiksinen biri de benim. Parama yazık oldu diyorum. Loreal magic kremi annem kullanıyor o memnun. Pütür pütür olma konusu bence kremi yoğun sürmenizden kaynaklanmış olabilir,ben bu kremi kullanmadım ama başka kremlerde gereğinden fazla sürünce pütür pütür krem elime geliyor sanki derim soyuluyor gibi oluyor. Cilde fazla gelince cilt emmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım ya, azıcık sürdüğüm halde üzerine makyaj yapınca resmen kusuyordu

      Sil
  6. merhaba tatlım http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2015/02/8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligi.html davetlisin katılırsan çok sevinirim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.