25 Şubat 2017 Cumartesi

Konuk yazarım var:)

Evde saç bakımı konuk yazar olmak istedi, çok faydalı bir yazı hazırlamış, saçlarımızla ilgili, her kadının en büyük takıntısı malumunuz:) Benim favorim her zaman Hindistan cevizi yağı:)



Saç Uzatan Yağlar Saçların daha hızlı bir şekilde uzaması ancak doğru bakım yöntemleri ile mümkün olmaktadır. Bu nedenle en başta saçlarınız için kullandığınız ürünlerin doğal olmasına özen göstermelisiniz. Doğal ürünler saçlarınızı kökten besler ve bu sayede daha kısa bir sürede uzamasını sağlar.
 Saç uzatan yağlar ise özellikle evde saç bakımında doğal saç maskesi yapımında kullanılabilir. Bu yağlar çeşitli bitki ya da meyve özlü doğal yağlar olmalıdır. Yazımızda bu yağların en önemlilerini derledik.

 Hint Yağı 

 Hint yağı, sahip olduğu E vitamini ve protein oranı ile saçın doğal bir şekilde uzamasını teşvik eden en etkili doğal yağların başında gelir.

Zeytinyağı

 Zeytinyağını doğal olarak saçlarınızda uyguladığınızda hem canlılık kazandırdığını hem de uzattığını gözlemleyebilirsiniz.

 Susam Yağı

 Susam yağı hem saç derisi problemlerinden kurtulmak hem de saçlarınızın sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlamak için en iyi seçeneklerden birisidir.

 Argan Yağı

 Saç bakımı denildiğinde akla ilk gelen doğal özlerden birisi de argan yağıdır. Argan yağı özellikle de saç deriniz için çok faydalıdır. Saç derinizi temizlediğinden, saçınızın büyümesi ve uzaması daha kolay ve sağlıklı olur.

 Jojoba Yağı

 Jojoba yağı saçlarınızı genel olarak canlı tutar ve saçınızın uzamasını teşvik eder.

 Hindistan Cevizi Yağı

 Özellikle de saçları nemlendirici etkisiyle bilinen Hindistan cevizi yağı, bu sayede saçınızın daha iyi beslenmesini sağlar ve böylece saçlarınız daha hızlı uzar.

 Nane Yağı

 Nane yağı, özellikle de saç derisi üzerinde etkili olur. Saç derinizi temizler, köklerin hava almasını sağlar. Bu sayede saçlarınız daha kolay ve kısa sürede uzar.

 Lavanta Yağı

 Lavanta yağı saç derinizi temizler ve güçlü saç kökleri olmasını sağlar. Böylelikle saçlarınız daha kısa sürede uzamaya başlar.

 Son olarak, saçlarınızın uzaması için bu sıraladığımız yağları düzenli olarak kullanmanız önemlidir. Dilerseniz özel karışımları da uygulayabilirsiniz ancak etkisini görmek için süreklilik önemlidir.

http://www.evdesacbakimi.net/

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel konuk yazarları okumaya bayılıyorum ayrıca çok faydalı bir yazı olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim, yardımcı olabilmekte çok güzel

      Sil
  2. Merhaba,
    Oncelikle yazi cok bilgilendirici olmus.Tesekkurler

    Ne hatalar yaptım inanin şimdi sacimi nasil geri dondurecegim bilmiyorum.18 yasindayim, saclarimin uclarini ilk defa dort yil once oksidanla actim sonra zaman zaman bunu tekrarladim gectigimiz yaz lorealin sunkiss urununu uyguladim bu sefer hem boy hem uc olmak uzere.Saclarimindaki turunculugu begenmedigimin icin iki ay once sacimin tamamini loreal 7.1 kullu acik kumralla boyadim.Ama sonuc facia oldu .Tarcin bakir bir renk aldi.Dayanamadim iki hafta sonra da loreal 6.1 koyu kumral kullu ile boyadim.Sacimin rengi biraz koyulasti ama hala turunculugu kaybolmadi.Suan sacimin tam bir aydir dinlendirmis bulunuyorum.Sacimin dogal rengi cok koyu kestane ama cok cabuk renk aliyor.Diplerim gelmisken saclarimi dogal kullu koyu bir tona boyamak istiyorum .Boya pismanligi yasamayacagim bu boyamadan sonra bir daha boyamami gerektirmeyecek, aktikca turuncu renk ortaya cikmayacak bir uygulama olsun istiyorum.Yardimci olursaniz sevinirim.Simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.