11 Mayıs 2018 Cuma

Cilt bakım sırlarım-1


Merhaba herkese, bana devamlı sorulan soru 56 yaşımda olmama rağmen cildimin nasıl böyle düzgün olduğu. Hiç bir estetik uygulama yaptırmadım. Cildimi içerden ve dışardan beslemeye gayret ediyorum. Başlattığım bu yazı dizisi ile de sizlerle cilt bakım sırlarımı paylaşacağım. Umarım işinize yarar.
Bugün yıllardır yüzümü çizen, hassasiyet yaratan peelinglerden sonra tam da hassas cildime göre bir peeling bulduğumun müjdesini vermek istiyorum :)

İşte gözümün nuru, Institut Esthederm L'osmoclean ikilisi...
Bildiğimiz peelinglerden çok farklı uygulaması.
İlk önce kuru cildinize Gentle deep pore cleanser'ı sürüyorsunuz, göz çevresine gelmeyecek, ama ben kaz ayaklarıma hafifçe sürüyorum. Sonra parmak uçlarınızla yedirmeye başlıyorsunuz. Ta ki eliniz kaymayana dek, zaten anlıyorsunuz kıvamı, ve bir kaç dakika bekletip yıkıyorsunuz.

Bu uygulama gözeneklerinizi derinden temizliyor ve cildinizi nazikçe arındırıyor. Düzenli kullandığınızda siyah nokta oluşumunu önlüyor ve ciltteki pütürleri gideriyor.

Daha sonra kuruladığınız cildinize kalın bir tabaka halinde Lightening buffing mask'ı sürüyorsunuz. 5 dakika kadar bekleyip kuru elinizle düz hareketlerle ovalıyorsunuz, bunu banyoda yapmaya çalışın, epey bir dökülüyor çünkü. Sanki tüm ölü derinizi döküyor. Daha sonra ılık suyla durulayın.

Bu uygulamada pigment oluşumuna engel oluyor ve var olan pigmentlerin de renginin açılmasını sağlıyor. Granül içermediği için de cildinizi çizmiyor.

Ben bu ikisinden deliler gibi memnunum. Haftada en az bir kez uyguluyorum.
Ve sonrasında cildimi güzelce nemlendiriyorum. Nemlendirici dosyası da bir sonraki yazımda.

Sizlerde cilt bakımı hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum, sevgiyle kalın...

Bu arada fotoğraftaki manzaranın baştan çıkarıcılığı için özür :))




5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet ürünleri güzel, hyaluranıc kremini de çok beğendim

      Sil
  2. herzlichen grüsse from Bodrum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok severek kullanmıştım bu markanın kremlerini. Bir de mineral suyu vardı yanlış hatırlamıyorsam, o da çok başarılıydı...

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.