25 Aralık 2018 Salı

2018 Bitenler

Uzun zamandır bitenler yazısı yazmamışım, diğer bloggerlar yazdığında keyifle okuyorum oysa, tembellik işte, çoğunu atmış bulunduğum için eldekilerle idare edeceğiz artık :)
Yakında da yeni saç bakım ve uzatma rutinim blogumda olacak, takipte kalın :)
Hadi başlayalım, dikkat uzun bir yazıdır :)


Missha Essence güneş kremi : Yaz aylarında çok severek kullandım, ama kışın kuru cildime yaramadı, altına nemlendirici sürerek kullandım. Gerçekten iyi bir güneş kremi, tavsiye ederim, indirimden stokladım :)


Phytodefrisant : Severek kullandım, ama şimdi Aveda'yı keşfedince pabucu dama atıldı, bir daha almam sanırım


Bioplante gündüz kremi : Nemlendirmesi çok güzeldi ve organik bir ürün, zararlı bileşenler içermiyor, uygun fiyata bulunursa kış için süper bir nemlendirici, yazın fazla gelebilir.

Kerastase İnitialiste : Çok severek kullandım, saçın sağlıklı uzamasına yardımcı oluyor, uzama hızını artırıyor ve dökülmeye de iyi geldi. Gelgelelim fiyatlar uçtu artık, indirimde yakalanırsa alınacaklar listesinde


LR Aloe Vera sprey : Evimizin baş tacı, yanıktan, kedi tırmığına her şeyde kullanıyorum ve çok etkili, yedeği var.


Eyüp Sabri Tuncer Sıvı Sabun : Bu dolu olanı, boşları atmışım, ama şişelerce bitirdiğimiz, daima yedekte olan harika sabun, çok seviyoruz ailece


Loreal Liss Control Serum : Elektriklenmeyi önlüyordu. Ama başka bir mucizem olduğundan bir daha almam.




Bunlar kullandığım vitaminler. Dönem dönem kür yapıyorum. Voonka collagen ve Solgar Hyaluranic acid collagen kıyaslamam gerekirse Solgar derim.


İnstitut Esthederm Hyaluranic Krem : Çook severek kullandım, dibini sıyırdım :) Kuru cildime öyle iyi geldi ki, zamlardan sonra alacağımı sanmıyorum maalesef.


Lapitak Topuk Çatlak Kremi ve Manikür kremi : Uygun fiyatlı etkili ürün derseniz bunlar derim. Çok memnun kaldım.


The Ordinary Hyaluranic Acid : Herkes bayılsa da ben hiç bir etkisini görmedim. Boşa giden para.


Oriflame Giordani Gold Parfüm : Kış aylarına çok yakışan sevdiğim bir koku.


HC Care Anti Wrinkle Serum : Güzel bir üründü, içeriği cilt bakımı için etken maddeler içeriyor, gelgelelim pompası bozuktu ve yazdığım halde gönderin yenisini gönderelim denmedi maalesef. Gene pompa bozuktur korkusundan almayı düşünmüyorum.


Cosrx Good Morning Gel Cleanser : Gözbebeğim, çok severek kullandım, ikinci tüpü açıldı bile, cildi kurutmadan mükemmel temizliyor.



Saçlarımı artık boyamıyorum, dipten gelen grilerle uyum sağlasın diye de geçici boya kullandım. Manic Panic yorumlarımı Şu yazımda yazmıştım. çok memnun kaldım sonuçtan ama hemen aktı.



Colour Freedom Misty Grey ise hiç etki etmedi, sadece saçım biraz daha küllendi o kadar.


Heimish All Clean Balm : Korendy'den gelen tester. Temizlemesi, cildi kurutmaması harika ama kokusuna dayanamadım, çok kötüydü.


Duş Jelleri : 
Nuxe kokusu harikaydı ama pompalı ambalaj kötü olmuş, zor çıkıyordu. 
İsana duş jelleri her zaman favorim zaten. Bunun da kokusu harikaydı.
Le Petite Marseillas Lavanta Balı : Bir ara Lavanta kokusuna takmıştım, severek kullandım. Ama şeftalilisini daha çok seviyorum.


Davines Nourishing Hair Building Pak maske : Bayılarak bitirdim, dibini sıyırdıklarımdan. Bu serinin kokusu harika, saçları yumuşacık yapıyor.


Teoxane lip ve eye : İkisi de sadece güzel nemlendirdi o kadar. Masaj kısmının olması güzel ama o kadar paraya değmez. Allahtan hediye gelmişti :)


Dermologica skin resurfacing cleanser : Maalesef kuru cildime pek yaramadı. Çok kuru ve gergin bir his bıraktı, ama temizlemesi güzel tabii, o paraya değer mi bilemedim :)

Klairs Toner : Korendy'den aldığım harika tonik. Cildime nem verdi, gözenekleri sıkıştırdı, bayıldımmmm, ama fiyatın inmesi gerek açıkçası.



Kağıt Maskeler : Hepsini severek kullandım, haftada bir yapmaya çalışıyorum tembelliğim tutmazsa :)


Institut Esthederm Lightening Buffing Mask ve Gentle Deep Pore Cleanser : Gözbebeklerim, cildimi o kadar güzel arındırıp aydınlatıyorlar ki. ŞU yazımda bahsetmiştim. 


Lavera Fondoten : Çok severek kullandım, kapatıcılığı ortaydı, çizgilere dolmayan harika bir fondöten, deneyin derim.

İsana Age Göz kremi : Nemlendirme dışında bir etkisi yoktu, Loreal Laser x3 göz kremi daha etkiliydi.

Bir bitenlerin daha sonuna geldik, yapımda ve yayında emeği geçenlere teşekkürler :)
Yorumlarınızı esirgemeyin :)






























9 yorum:

  1. vaovv ne kadar çok ürün :)) burada kullandığım aloe vera ve giaordini parfüm.manic panic denemiştim saçlarım maviyken.avatar gibi gezmiştim.doğal olmayan renklerde korkunç.güneş kremini not aldım zira cildim çok hassas bir çok ürünü denememe rağmen çok verim alamadım ama bu yaz lr kullandım fena değil biraz ağır olmasının dışında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manic panic diğer renkler fena maalesef :) eğer cildin hassassa missha güneş kremi yaz için harika, parlama yapmıyor

      Sil
  2. Lavera fondöteni hep merak etmişimdir sevdiyseniz mutlaka kullanmalıyım.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim blogunuza uğrayacağım

      Sil
  4. okumayı çok sevdiğim yazılar bitenler yazısı ama blogumda bir tane bile yok :)) misha güneş kremini çok merak ediyordum iyi oldu memnun kaldığını okumak

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Blog okurları ve yazarı arkadaş, Paylaşımlar için teşekkür ederim.
    Blog takipçisi ve izleyicisi kazanmak için ne gereklidir ? cevabını detaylı şekilde
    Blog takipçisi
    Başlıklı yazıda bulabilirsiniz. 2019 Sevgililer Gününde En çok hangi Kelimeler Arandı Merak ediyormusunuz ?
    Trend 14 Şubat
    Başlıklı yazıda bulabilirsiniz iyi bloglamalar.

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.