29 Kasım 2013 Cuma

Denedim Purederm snail mask

Tam hatırlamıyorum ama sanırım Gratis'ten almıştım, yoksa Watsons'mıydı:) Neyse ikisinden biri ve çok ucuzdu. Üzerinde böyle Korece mi, japonca mı, garip yazılar olan ürünlere taktım bu ara, Kore'lilerin kozmetik sektöründeki başarılarından sonra
Kullanımı ve ayrıntıları alttaki resimde, cildi aydınlatmayı vaadediyor, gerçi bir kere kullanmayla pek anlaşılmaz tabii:)






Veeeee yaratık Belgin:) Maskeyi sürmeden önce üst kısmı koparıyorsunuz, jeli yüzünüze sürüyorsunuz. Sonra kağıt maskeye geliyor sıra, ıslak olduğundan açmak çok zor oldu, dikkatli olmak gerekiyor, yırtılabilir. Gördüğünüz gibi maske çooook büyük:) Ortadan dikişli, ister istemez hava kabarcıkları kaldı


Maskeyi çıkardıktan sonra kalan jeli yüzünüze sürüyorsunuz (maskeden kalan), işte bu kısmını hiiiiç sevmedim, yapış yapış oldu yüzüm, geçer belki diye 2 saat dayandım, ama yapış yapışlık devam edince yıkayıp krem sürdüm yüzüme, bir daha alır mıyım? Sanmam, o yapışkanlığı sevmedim çünkü

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.