29 Ocak 2014 Çarşamba

Vanilya club alışverişim


Bu da beni mutlu eden alışverişim, Vanilya club'dan ilk siparişimdi, ve alışveriş aşamasından kargoya kadar sürekli bilgilendirildim. 
Ürünler son derece sağlam kartondan oluşmuş 2 kutu içerisinde geldi, çok şık kutuydu doğrusu, ve en ufak hasar yoktu.


Şiparişimden 1 gün sonra elimdeydi, seçtiğim ürünler doğru konulmuştu. Daha ne olsun:) Çoook memnun kaldığım bir alışveriş oldu, sanırım bundan sonra adresim Vanilya club olacak:)

Gelelim aldıklarıma:) Her alışverişte 3 deneme boyu ürün seçme hakkınız var:)


Asıl amacım Nonique göz kremini almaktı, ama Diet Esthetic Biotina losyonu görünce dayanamadım, onu da ekledim sepete... Yorumları yakında blogda olacak.
3 deneme boy ürün olarak ta reflectocil kaş boyası, nashi argan yağı ve Versace parfümü seçtim, ayrıca iletişim kutusundan yazarak oda parfümünü ekleyebilir misiniz diye rica etmiştim, kırmamışlar beni, çoook mutlu oldum. İşte müşteri memnuniyeti böyle sağlanır, ders olsun yeni şirketlere...

Vanilya Club beni fethetti sonuçta, gerçekten çok memnun kaldım bu alışverişten... Keşke saç boyası çeşitleri de getirseler, mesela Loreal İnoa gibi...


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

9 yorum:

  1. Saç ürünlerini sevdiğini biliyorum bloga başladığında yazılarında okumuştum :) memnun olmamak eldemi böyle güzel kutuda güle güle kullan ablacım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihih saç manyağıyım desek şuna:) sağol canım

      Sil
  2. Hepsini güle güle, sağlıklı günlerde kullanın :) Gerçekten müşteri memnuniyetini önemsediklerini göstermişler.

    YanıtlaSil
  3. Lila kutu için hep diyorum bu ay üye olayım diye hep unutuyorum :) çok eğlenceli bu kutu işleri çeşit çeşit ürünü çok uygun fiyatlara deneyebiliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yarışa dönüştürdüler işi ve çok ufak ürünler geliyor arık, almıyorum valla, ona vereceğim parayı biriktirir istediğim ürünü alırım daha mantıklı

      Sil
    2. hmmm o zaman bende almam artık ilk zamanlar büyük boyda veriyorlardı :(

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.