18 Ekim 2014 Cumartesi

Moshos Garden saç bakım kompleksi


Epeydir bloglarda okuyordum, sonunda deneme şansını elde ettim. 
Saç bakımına verdiğim önem malumunuz, deli gibi uzatma çabasındayım, aynı zamanda da bakım yapma elbette...

Önce sitesinde neler yazılmış onu paylaşayım:

Özellikleri

• Argan, saç derisini, saç köklerini, saçların kendisini besler, güçlendirir, yaşam verir. Saçlara ışıltı katar
• Çörekotu, saç foliküllerini rahatlatarak ve güçlendirerek saçların kolay uzamasını sağlar
• Ylang Ylang çiçeği, saç üzerindeki stresi azaltır, eşşiz kokusu ile ferahlık verir
• Hint, saçları nemlendirerek kurumasını engeller, kökten uca besler
• Badem, uzun saçların sağlıklı kalmasını sağlar, kırık oluşumunu engellemeye yardımcı olur
• Zeytin, saçları besler, bakteri oluşumunu engeller


Nerelerde Kullanılır?

• Güçsüz, yıpranmış saçlarda
• Taranmakta zorlanan, kurumuş, bakım ihtiyacı olan saçlarda
• Mat, boyalı, yorgun saçlarda
• Kırık oluşumu gözlenen saçlarda
Nasıl Kullanılır?

• Birkaç damla avuçiçine döküp iki elinizle ısıtın
• Saç ortasından ucuna doğru uygulayın
• Her bir tutam saç için bunu yapın
• Bir süre (en az 10 dakika, tercihen 1-2 saat) bekledikten sonra durulayın
• Bekleme sırasında saçınız ürünü tamamen emdiği taktirde durulamaya gerek yoktur

İçindekiler

* hint yağı, * çörekotu yağı, ** argan yağı, ** zeytinyağı, * badem yağı * ylang ylang çiçeği yağı

Görüldüğü üzere tamamen bitkisel içerikli bir ürün. Belli belirsiz bir kokusu var ki ben sevdim.
Öyle sıvı bir yağ değil, epey yoğun, bu yüzden az bir miktar yeterli oluyor.

Gelelim benim kullanım şeklime ve yorumlarıma:

- Saç ıslakken kullandığımda kuruduğunda çok yağlı bir görünüm oluştu. Daha sonra kuru saçta denedim ve çok memnun kaldım.
- Ben banyo sonrası saçım kuruduğunda saç boylarına az bir miktar sürüyorum ve kabarmayı, elektriklenmeyi önlüyor.
- Diplere sürüp bakım olarakta kullandım ve memnun kaldım.
- Saçımın dalgalarını çok güzel belirginleştiriyor.
- Kısacası kuru saçlarıma ilaç gibi geldi.

Aşağıda kullanım öncesi ve sonrası halini görebilirsiniz, çok net belli oluyor kuru saçlara nasıl iyi geldiği:





Özetle çok sevdiğim bir ürün oldu Moshos Garden Saç bakım yağı , epey bir sürede gideceğini düşünüyorum, yoğunluğundan dolayı çok az kullanmak yeterli oluyor çünkü. Ürüne şuradan ulaşabilirsiniz.

Sizler kullandınız mı bu ürünü?

Sevgiyle kalın e mi:)


İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK




5 yorum:

  1. Gerçekten saçlarınız çok sağlıklı ve parlak gözüküyor başarılı bi ürünmüş :) Bu arada blogumda sizi bekleyen bir ödül var :) http://suslusirine.blogspot.co.uk/2014/10/odul-aldmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) hemen bakıyorum

      Sil
  2. https://www.facebook.com/

    mutlaka saç uzatmak isteyenler baksın ve alsın tek kelimeyle müthiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama siz blogumdaki her yazıda reklam yapıyorsunuz, yeter artık

      Sil
  3. hemen geliyorum, sevgiler benden :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.