19 Kasım 2017 Pazar

Perricone MD No foundation foundation



Sizlere yeni denediğim bir üründen bahsetmek istiyorum bugün. Perricone MD markasını duymayan yoktur herhalde, pahalı ama bir o kadar da iyi ürünler.
Cildim çok hassas olduğundan sadece 3 ürünü kullanabiliyorum son zamanlarda. Diğerlerinden daha sonra bahsedeceğim.
İlk sırayı bu muhteşem ürüne vermek istedim.
Yaşım 55, dolayısıyla kırışıklık problemim var. Ve yoğun fondöten kullanamıyorum, çizgilere doluyor.
Perricone MD No foundation foundation ise hafif yapısı, ışıl ışıl bir cilt bırakması ve çizgilere dolmaması ile kalbimi fethetti.

Çok az bir miktar tüm yüz için yeterli oluyor, miktarı artırsanız da cakey görüntü vermiyor, son derece doğal bitişli. Kuru cildimle çok iyi anlaştı. Yağlı ciltler ise üzerinden belki bir pudra geçme ihtiyacı hissedebilirler gün içinde. Ben yine de hashimato yüzünden pul pul olan cildime altına nemlendirici sürüyorum.
Kapatıcılığı orta seviyede, 02 light to medium rengi açık buğday tenimle birebir örtüştü. Light rengi oldukça açık, beyaz tenlilere uygun olacaktır.
Bu fondöten aynı zamanda cilde antiaging bakım da yapıyor.
Tek eksisi elbette fiyatı... 250 TL civarında. Ama bunca katkısına değer diyorum.
Aşağıda sürmeden önce bileğimdeki damarları, ve sürünce nasıl durduğunu görebilirsiniz.



Bence olgun ciltler için harika bir seçenek. Hafif bir allık, ruj ve rimel yeterli oluyor...
Başka kullanan varsa yorumlarınızı merak ediyorum.

5 yorum:

  1. kokusu çok ağır diye duymuştum bunu doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk sürüşte var koku ama uçuyor hemen, bana çok ağır gelmedi

      Sil
  2. güzel paylaşımlarınız için teşekkürler takip ediyorum
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.