8 Ekim 2011 Cumartesi

Hiç...


Bir sinema tutkununun blogundasınız. Bu deli aynı zamanda çok şeye de muhalif.
Blogumu sadece içimi dökmek ve rahatlamak amacıyla kurdum,aynı zamanda günlüğüm olacak. Kendimi gözlemlemek amacım ve birilerinin izlemesi ya da izlememesi de umurumda değil açıkçası, dedim ya, derdim kendimle.
Bugüne dair tek yazabileceğim Bodrum da bir sinema haftası olduğu ve sabahtan akşama kadar film izlediğim,çoğu filmi iki kez hatta.
Bugünkü menümde Sarı Keçililer, Sonbahar ve Gölgeler ve suretler var. Bu yüzden ilk yazılarıma yarın başlayacağım.
Yalnız sinema haftasının bana yan etkileri oldu, her gün içmek istiyorum, bir de İstanbul özlemim ahhhhh...
Görüşürüz blogum...

2 yorum:

  1. Sağlığınıza dikkat edin bence... Yalnızlığı seviyorsunuz anladığım.. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.