6 Ekim 2013 Pazar

Alışveriş:)

Dayanamadım gene alışveriş yaptım ben yaa, ne olacak bu halim bilmiyorum, ama şu an karar verdim tam 1 ay kozmetik diyetine giriyorum, kendime Watsons ve Gratis'i yasakladım :)

Gratis alışverişim:


Kocaman vanilyalı duş jeli 6 liraydı, dayanamadım kaptım. Bu aralar kokulu şeyler istiyor deli gibi canım, Bee Beaty'nin çok sevdiğim vanilya-coconut'lı Body lotion'ını aldım, bir de gene vanilyalı body mist aldım, kurabiye gibi kokacağım kararlıyım:) Body mist'in kokusu muhteşem, 2 saat oldu sıkalı hala mis gibi kokuyor bayıldım.


Bunlar beni keser mi? Kesmedi, doooğru Watsons'a, evde body shop'tan bir arkadaşımın gönderdiği blackberry body butter vardı, onun duş jelini de aldım ki koku kalıcı olsun:) bir gün vanilya, bir gün böüğrtlen kokacağım artık :) Ama renge bakın ya, nasıl dayanayım almadan :)


Eveeet, şimdi bir ay kozmetik diyetindeyim, zor olacak ama dayanacağım:) Saçlarımı da artık boyamamaya karar verdim, dipler iyice uzasın kısacık kestireceğim, beyazlarım için de doğal formüller buldum, yakında postunu ekleyeceğim bloga, saçımı kestirdikten sonra doğal formüllerle kapamaya çalışacağım:)
Veee diyet başlasınnnnnnnnnnnnnn


2 yorum:

  1. Howdy! I could have sworn I've been to this web site before but after browsing
    through many of the posts I realized it's new to me. Nonetheless, I'm certainly pleased I discovered it and I'll be book-marking
    it and checking back frequently!

    Feel free to surf to my web site :: braun

    YanıtlaSil
  2. Every weekend i used to pay a quick visit this site, for the reason that i wish for enjoyment, since this this website conations
    truly good funny material too.

    Feel free to visit my web-site Medela Swing Elektrikli Göğüs Pompası

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.