26 Ekim 2013 Cumartesi

wish list

--Dermalogica daily microfoliant-- bunu çooook istiyorum:)
--Nuxe kuru yağ
--PCO maske--- bunu daaaa hem de çoook:)
--Yves Rocher Vanille noir parfüm
--Lancome waterproof rimel ve kalem (bütün yaz kullandım, damla akmadı valla)
--The Balm far paleti

--Misha BB krem signature real complete
--Misha BB boomer
Bu ikisini de çooook istiyorum bennnn

Laneige skin,essence,lotion ve sooryehan göz ve dudak çevresi kremi(Yok mu Kora'ye giden)

--ahhh bir de makyaj fırçaları, özellikle concealer, fondöten ve pudra

Şimdilik bu kadar sevgili Evren, duydun di mi beni, teşekkürler mucksssss:)

2 yorum:

  1. Duy beni evren, beni de duy =) Duy sevgiili diyorum ve sana katılıyorum :D
    Dermalogica serisi ürünlerini bende denemeyi planlıyorun. Güzellik bakımı yaptırdığım yerde bana 1-2 ürününü kullanmam gerektiğini söylediler ama 180 tl gibi fiyatları olunca askıda kaldı.. Yakın zamanda dermatologa gidicem bakalım o neler söyleyecek. (= PCO maskeyi bende merak ediyroum. alırsan deneyimini yazarsan bana haber ver cnm, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok pahalı tüm ürünleri ya, 100 lira falan lazım:)

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.