3 Ekim 2013 Perşembe

Neutregena makyaj ve yüz temizleme jeli yorumum


Uzun zamandır hiç bir ürünü bu kadar sevmemiştim, resmen aşk yaşıyoruz:)
Söylemesi ayıp birazcık tembelimdir. Öyle göz makyajını ayrı sil yüzü ayrı sil uğraşamam. Neutrogena'nın göz makyajı temizleyicisinden çok memnundum, ama bunu Watsons'ta (evet ben bir watsons manyağıyım) görünce atladım hemen, tek adımda her bir şeyi temizliyor, nasıl almam:)



Akşam evde yüzümü yıkayınca aşık oldum bu ürüne, ortalıkta bayıldım, yaşasın hayatımın ürününü buldum diye geziniyorum, eşim de tamam dedi, sen kafayı yedin iyice, reklam yıldızı gibi geziyorsun" . Çünkü ben şöyleyim "yaşasın, tek adımda temizliyor, hem de suda çıkmayan rimelimi bile, üstelik cildim yumuşacık" diye gezinen bir deli:) Gören de Neutregena'nın reklam yıldızıyım sanır:)

Ama gerçekten temizledi tüm makyajı ve cildim yumuşacık oldu, kurudur cildim normalde hem de epeyce kuru.

Valla reklam olsun diye yazmıyorum, benim yazdığım her şey kendi tecrübelerim bu sayfada, hediye çekilişim için olan ürünleri de kendim aldım.
Neyse, buyrun ürünün vaadettiklerine:


Başka deneyeniniz var mı bu ürünü? Fiyatı Watsonsta 15 lira gibi bir şeydi sanırım ve sonuna kadar hakeden bir ürün...

1 yorum:

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.