28 Aralık 2013 Cumartesi

Gündem

Bu aralar şaşkınlıkla olanları izliyorum... Tahmin ediyordum ama bu kadarını açıkçası beklemiyordum. Farkında mısınız, cebimizden ne kadar miktar çalınmış? Yolsuzluk yolsuzluk olalı böylesini görmedi.
En komiği de abuk subuk savunmaları, İmam Hatip'e yardım içinmiş o paralar, yardım paraları, hele de böyle büyük miktarda olanı, ne zamandır ayakkabı kutusunda saklanır oldu?

Hala höyküre höyküre bunlaaaaar diye bağırmıyor mu, cinlerim tepeme çıkıyor. Amaç ona gelmekmiş, kardeşim onca yolsuzluğu biz mi yaptık? Suç nasıl dönüp dolaşıp Gezi parkına geldi? Para onların cebine giriyor, suçlu biziz!!!

Evvelsi gün Kadıköy de, dün ise Taksim de yaşananlara çok üzüldüm, olaylar gene başladı, bana uykusuz geceler göründü...
İzinsiz eylem diyip saldırdılar, ama kendileri havaalanının trafiğe kapattılar, otobüslerle götürdükleri parayla tutulmuş adamlarla...

Benim anlamadığım hala bu hükümeti savunanlar, bu kadar mı beyniniz yıkandı, uyanın artık ya....

Neyse, gördüğünüz gibi sinirim tepemde... Hırsızı koruyan bir polis var bu memlekette maalesef...

Neyse, biliyor musunuz bilmem ama bir satış blogu açtım, kullanmadıklarımı satıyorum, hem detoks olsun diye, hem de baktığım kedi-köpeklere destek olsun diye, uğrarsanız sevinirim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.