28 Aralık 2013 Cumartesi

Miskin kek'ten hediyelerim geldi

Miskin kek blogunun kamelya.com ile ortak düzenlediği çekilişini kazanmıştım geçen ay, hediyeler gecikmeli de olsa ulaştı sonunda elime.
 100 liralık ürün seçmiştik bu çekilişte, benim ilk seçtiğim cilt doktorumun bana yazdığı ve bulamadığım bionike defence krem oldu.


İkinci ürün seçimim ise  çok merak ettiğim Organix şampuanın, saç uzattığı söylenen (ah şu saç takıntım) biotin-collagen içerikli olanıydı.



Son olarak özellikle kışın ellerimde oluşan pul pul görüntü için Dexeryl kremdi.



Ürünleri kullandıkça yorumlarımı ekleyeceğim... Teşekkürler Miskin kek ve Kamelya.com

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK



8 yorum:

  1. heyy ne güzel güle güle kullan :-* öpüyorum çokk sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Organix'in bu şampuanını kullanmıştım ben de bir ara ve çok memnun kaldım. Umarım sen de aynı memnuniyeti yaşarsın. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım saçımı uzatsın yeter:)

      Sil
  3. Ben de bu günlerde bu şampuanın yazısını yazacağım.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Gecikme için çok üzgünüm :( O ara telaşlı günler yaşadığımdan dolayı sağlıklı ilgilenemedim ama sizin anlayışınız ve tatlılığınız beni çok mutlu etti inanın :) Güzel günlerde keyifle kullanın, Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç önemli değil, neticede kavuştum cicilerime:) teşekkür ederim tekrar

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.