14 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni bebişimiz:)






Bu dünyalar güzelini eşim ağlarken bulup bahçeye getirdi. Gördüğünüz gibi bir gözü tamamen akmış, aksırıp tıksırıyor, tabii ben kıyabilir miyim bu soğukta sokakta bırakmaya, aldım hemen eve. Oğlumun odası boş şimdilik oraya yerleştirdim ki hastalığını bizimkilere bulaştırmasın.
Veterinere götürüp sordum, tek göz tamamen akıp gitmiş, ama diğer göz de hastaydı...  Gözü için Gentagut damla ve antibiyotikli merhem verdi. Sabah akşam sürüyorum, gıkı çıkmıyor canımın ya. Bir de Largopen antibiyotik ile bağışıklığını artırmak için interferon veriyoruz. Biraz kendine gelince eve salacağım. Çok zayıf çünkü. 
O kadar da akıllı ki, kumu koyar koymaz gidip tuvaletini oraya yaptı. Kuru mama yiyemiyor, yaş mama aldım onu veriyorum. Odasına da elektrikli soba koydum üşümesin diye:)
Diyeceğim o ki kış için kedi sayısı 8'e çıktı:))) Nolucak bizim halimiz bilmem.

Sizce adı ne olsun? Bu arada kendisi çok güzel bir hanımefendi:)

GÜNCELLEME: Adı Prensen Lea oldu, kısaca Lea diyoruz kendilerine, böylece evimizde 2 Star Wars kahramanı oldu, diğeri Yoda:))

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


9 yorum:

  1. Allah sizden razı olsun canım.çok duygulandım :(

    YanıtlaSil
  2. Valla Nihan'a katılmamak elde değil. Hep diyorum, dünya işte böyle güzel yürekli, iyilik dolu insanların varlığı sayesinde ayakta kalıyor. O kadar güzel, o kadar değerli ki bu yaptığın

    Ben sahlep adını yakıştırdım. Hem onun gibi tatlı hem de tam kış gününe yakışır bir ad.
    Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur, biz de onun tombiş fotoğraflarına bakarız ileride :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. :( yüreğinize sağlık canım yaa nasılda masum içim acıdı
    nazlı olabilir nazından değilde aklıma geldi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayyy kiyamamm bu berbat hastaligi biliyorum bizim bir kedimizde o sebeple gozlerinden birini kaybetti.buldugumuzda yagmurda bir su birikintisimin icinde hasta hasta yatiyordu ama simdi okadar guzel oldu okadar kocaman yakisikli olduki anlatamam.goren kedilerden hic bor farki yok ev hayatinda,gercekten eger size mia nin gormedigini soylemezsek anlamaniz imkansiz.bizim miamizda bubebek gibi sari beyaz.boyle kocaman kalbi olan insanlari ookumak geecekten cok mutlu ediyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım neymiş peki bu hastalığın adı? bizim veteriner param yok diyince doğru dürüst açıklama yapmıyor:(

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.