25 Eylül 2013 Çarşamba

Gratis ve Watsons alışverişim

Dün gezerken Gratis görünce kendimi kaybettiğimi söylemiştim, akşam da Watsons turumu yaptım klasik:)
Neler almışım :)




GRATİS
Bebak makyaj temizleme mendili- normalde acıbadem kremi ile temizliyorum zaten, bu da pratik olur dedim. Fiyatı:3.50 idi
minik spreyli şişelerden aldım, içine yağ vs koymak için, ikilisi 2.25 ti
Got2be 4 güne kadar düz saçlar vaadeden spreyini aldım, henüz denemedim, deneyince yazacağım fiyatı: 21.75 idi

WATSONS
Palmolive duş jeli, büyük boyu 8.99 , ikincisi yüzde elli indirimdeydi, mavi olanına bayılıyorum zaten, yeşilini de eşime aldık.
Toni&Guy sea salt spreyi aldım, bu spreyin vaadettiklerini sevdim, denizden çıkınca saçlarımda çok hoş lüleler oluşur, bunu verdiği söyleniyor, ama bazı bloglarda saçı kuruttuğu söylenmiş, bu yüzden önce argan spreyimi sıktım, Bonacure saç ucu kremimi sürdüm daha sonra kullandım, saçım henüz ıslak, ama çok hoş kıvrımlar oluştuğunu söyleyebilirim. Fiyatı: 34 liraydı
Watsonsta 30 lira alışverişe ışıklı ayna vardı 19.90 a bayıldım, ihtiyacım vardı, kaptım:)
bir de minik saç mandalları aldım.

Gene duramadım yani:)
Bu arada çekiliş hediyelerim hazır, postunu yakında ekleyeceğim, doğum günüm 30 ekim de, doğum günü çekilişi olsun dedim, aynı zamanda Cumhuriyet bayramımıza denk getirmek için 29 ekimde yapacağım. Hediyelerim çok güzeller, umarım beğenirsiniz.

Bu arada biri bana Random ile nasıl çekiliş yapıldığını öğretirse çooook mutlu olurum:)

Kalın sağlıcakla:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.