25 Eylül 2013 Çarşamba

Yalıkavak Palmarina gezisi

2 gündür Erdek'ten çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla geziyoruz, bugün de Bodrum'daki Midtown alışveriş merkezine gittik önce, tabii ben gitmişken dooğru Gratis'e  :) Noluyor bana, Gratis ve Watsons manyağı oldum çıktım:)
Sonra da Yalıkavak gezilsin dedik, Palmarina da bir tur attık, gereksiz lüks bir yer olmuş. Ben yakıştıramıyorum Bodrum'a böyle modern ve lüks yerleri, burası aynı Yunan adaları gibi küçük beyaz evleriyle, dar sokaklarıyla kalmalı...
Antika arabalara bayılan bir şahsiyet olarak bunlara bittim tabii, buyrun size Yalıkavak'tan fotoğraflar
















Bu restaurant'ın adına bayıldım:)

Sonra da güneşi batırmak için meyhaneye oturduk, buyrun güneş batışı:)

her gittiğim yerde kedi ve köpekler yanıma gelir, çok sevdiğimi hissediyorlar, burda da eksik olmadı, bakar mısınız güzelliğe:)

keyifli bir gündü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.