15 Eylül 2013 Pazar

Sarı saç denemeleri

Saçlarımı en son kuaför aynı renk diyip koyultmuştu, bir de kırptı sağolsun, neyse ki kökü bende, uzatma çalışmalarına başladım:) Ama o ayrı bir postta, şimdi saçlarım bu renkti




Novocrin extrait dora + papatya suyu + limon suyu + ıhlamur suyu hepsini karıştırıp sürdüm saçıma gün aşırı, 5 uygulama sonucu saçım turunculaştı ama açıldı biraz, şu renk oldu

dün Garnier 11.1 elmas sarısı aldım 2 kutu, önce saç boylarına sürdüm, 15 dakika sonra da diplerine sürüp 25 dakika beklettim, sonuç
Bence çok hoş bir renk oldu, doğal, ama benim asıl istediğim viyole sarıları, o da majirel de var ama Türkiye de satılmıyor maalesef. Davines te buldum, önümüzdeki ay sipariş verip onu deneyeceğim, bakalım nasıl olacak:)
Kullandığım boya şu:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.