22 Şubat 2014 Cumartesi

Bioder tüy azaltıcı



,

Hep memnun kaldıklarımı kaldıklarımı yazacak değilim, sırada beğenmediğim bir ürün var.

Büyük beklentiyle almıştım bu ürünü, üzerinde yazdığı gibi günde 2 kez uyguladım. 
2 fazlı bir ürün, fotoğrafta kapak kısmında görünen bir delikten serum, diğerinden krem alıp elinizde karıştırıp istediğiniz bölgeye sürüyorsunuz. 
Ben dudak üstüne uyguladım. Maalesef bir hafta sonra 2 tane kocaman kırmızı sivilcem oldu. 
Yüzümde dahil kolay kolay sivilce çıkmaz benim, hele dudak üzerinde hayatımda ilk kez sivilce görüyorum.
Başka yeni kullanmaya başladığım bir krem vs yok.
 Bariz bir şekilde Bioder sebep oldu. Çokta acıyor sivilceler, bu hafta dermatologa mı gitsem diye düşünüyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Sonuçlardan memnun kaldınız mı? Ya da benim yaşadığımı yaşayan oldu mu merak ediyorum.
Sevgiyle kalın...


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


8 yorum:

  1. Aaa şaşırdım sivilce çıkmasına, ben de kullanıyorum bu üründen, memnunum ve böyle bir şikayetim olmadı hiç. Demek ki cilde göre farklı reaksiyonlar yaratabiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma canım ya burnumun altı, dudak üstüm perperişan şu an, su bile değdiremiyorum çok acıyor :(
      halbuki çok hassas değildir cildim, kolay kolay tepki vermez

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun... Tarihi geçmiş olabilir belki ürünün. Üzüldüm öyle olmasına,umarım en kısa zamanda eski haline döner.

      Sil
    3. üzerinde tarih falan yazmadığı için bilemiyorum maalesef, olabilir tabii

      Sil
  2. sivilce çıkması ne kadar sinir bozucu bir şeydir belgin ablacım ya :(( geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ya bir de yeri kötü düşünsene burunla dudak arası kırmızı kırmızı sivilce doldu :(

      Sil
    2. ::(( yeri de kötü gerçekten yaaa :(( inşş en kısa sürede geçer

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.