20 Şubat 2014 Perşembe

Saç uzatma kürleri-6


Şöyle resimdeki gibi saçlara sahip olmayı kim istemez ki:) Hepimizin derdi sanırım, bazen delirip, bazen de kuaföre kurban gidip sonra da pişman oluyoruz ve saçımızı hızla uzatmanın yollarını arıyoruz. Not: Ben deliren gruba dahilim, malum gidip kazıtmıştım...

İşte o kazıttığım günden beri saç uzatma uzmanı oldum, sorun bana söyleyeyim:)



En çok uyguladığım sinameki kürü oldu. Ama hemen hepsi denendi tarafımdan.

Bu seferki kürümüz farklı:

GEREKENLER
1 yumurta 
1 diş sarımsak
1 muz
1 kaşık bal
bir kapak badem yağı
bir kapak argan yağı
2'şer yemek kaşığı lavanta ve ısırgan

Isırgan ve lavantayı suyla kaynatıyoruz, çok uzun kaynatmanıza gerek yok 5 dakika yeterlidir. Ayrı bir kapta sarımsak, yumurta ve muzu blenderdan geçiriyoruz. Isırgan ve lavanta karışımı soğuyunca süzüp içine sarımsak, yumurta, muz karışımını, balı ve argan+badem yağını ekliyoruz. Her banyodan 1-2 saat önce saçımıza sürüp normal banyomuzu yapıyoruz.

Saçı hızla uzattığıı söyleniyor, bu formülü henüz denemedim. Deneyen olursa sonuçları haber versin:)


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK



3 yorum:

  1. Merhaba Belgin :) abla mı demem lazım bilemedim.Yazılarını takip ediyorum bende saç uzatmak için çok uğrastım istediğim kendi saçlarımın uzamasıydı ona da çok az kaldı.Uçlardan da kurtuldum mu saglıklı b şekilde uzayacak artık.Bemiks sinameki en iyisi bu kürlerde geçen yaz kullandım ve suan diplerden kısa kısa saçlarım var yeni çıkıyor.Birde mecitefendinin saç bakım yagı ve sarımsaklı şampuanı uzattı benim saçlarımı tavsiye derim.Herhangi bir sarımsak sampuanı da olabilir.Umarım hemencecik uzar saçların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinamekiyi ekimden beri yapıyorum zaten, 2. kürdeyim, sarımsaklı şampuanı bir deneyeyim bakalım, ama Organix te uzatıyor sanki

      Sil
  2. restorex şampuan kullanıyorum bende 2. kutuyu bitirmek üzereyim ve uzamaya az da olsa etkisi olduğunu düşünüyorum. içinde sarmaşık özü var

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.