16 Temmuz 2014 Çarşamba

Cilt temizliğinin muhteşem ikilisi:)


Uzun zamandır kullandığım 2 üründen bahsedeceğim size, biri meşhuuur Konjac sünger, diğeri Neutrogena deep clean mask.

Normalde mentol kokusundan hiç hoşlanmam. Neutogena'nın bü ürününü ilk kullandığımda da nefret etmiştim kokusundan. Ama yüzümü yıkadıktan kısa süre sonra o müthiş serinlik duygusunu hissedince işte budur dedim. Malum Bodrum'da yaşıyorum ve havalar çooook sıcaaaak:) Serinletme hissini hiç bir şeye değişmem:)

Günlük yüz temizliği için ideal. Tembelliğimden henüz maske olarak kullanmadım, ama eminim öyle de güzeldir. Bu ürün 2 türlü kullanılıyor, günlük temizleyici ya da haftalık maske...


Önce el ile uyguluyordum, sonra aklıma teee ne zaman alıpta dolapta unuttuğum Konjac sünger geldi, ve ikisi muhteşem ikili oldular:) 


İşte benim için yaz aylarının vazgeçilmez ikilisi, kış ola hayrola, bakarız o zaman:))


Sevgiyle kalın e mi:)



İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.