17 Temmuz 2014 Perşembe

Ebru tarzı nail-art (marble nail art)



Nail art benim zorlandığım bir şey, hele sol elimle hiç yapamıyorum. Bugün nette gezinirken tesadüfen gördüm ve bayıldım, en kısa sürede denenecek:)

Adı Marble nail-art. Aslında ebru yapar gibi yapılıyor ve çok ta kolay. Aşağıya 2 video ekliyorum, ama google da aratırsanız zaten çıkacaktır. Belki de biliyorsunuzdur, ben yeni duydum valla:))




Sevgiyle kalın e miiii:)



İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

2 yorum:

  1. Bana çok uğraştırıcı geldi ya sana kolay gelsin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçayla yapmaktan daha kolay geldi bana da:)

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.