7 Temmuz 2014 Pazartesi

La Roche Posay Anthelios XL güneş kremi


Bu yazımın konusu maalesef memnun kalmadığım bir ürün. La Roche Posay Anthelios XL 50+.
Aslında farklı bloglarda memnun kalanlar var, belki de benim cildimle anlaşamadı.

Önce sitesinden özelliklerine bir bakalım:

Yoğun güneş ışığına maruz kalan, alerjiye eğilimli, hassas veya güneşe karşı toleranssız normal veya karma cilt.
Çok yüksek UVA/UVB koruması içerir.

Mexoplex® filtreleme sistemi ve yatıştırıcı antioksidan özellikli La Roche-Posay Termal Suyu sayesinde UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş SPF 50+ koruma içerir (Avrupa standartlarından daha fazla güneş koruması). 
Yeni ultra-hafif doku: akışkan, cildi yağlandırmayan, ciltte iz bırakmayan formül.
Suya, kuma ve tere karşı dayanıklıdır.
Dermatolojik olarak test edilmiştir. Parfüm ve paraben içermez, komedojenik değildir.

Benim görüşlerimse:

- Ciltte beyaz beyaz kalmıyor gerçekten, çok hafif akışkan bir yapısı var ve kolay emiliyor.
- Cilt yapış yapış olmuyor.
- Koruması güzel.
- Tek kusuru maalesef benim cildimde sivilceye neden olması, 3 kez test ettim, her seferinde sivilceye neden oldu. Ben de vücudumda kullanıyorum şimdi.
- Bir de korkunç bir alkol kokusu var bendeki ürünün, belki de bozuktur, bilemedim.

Şunu da belirtmeliyim ki  benim cildim kuru aslında, yazın normale dönüyor, hatta karmaya. Belki bu yüzden dokundu bilemiyorum. Şu an Bioderma kullanıyorum ve çok memnunum, onun da yazısı gelecek.

Ayrıca bu krem hakkında farklı yorumlar da var, okumak isterseniz buyrun:
Makyaj Fırçamın yorumları
Miskin kek'in yorumları

Sevgiyle kalın e miiii:)))


İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

2 yorum:

  1. Bendeki de alkol kokuyor, güneş kremlerinin ince yapılı olması için içine alkol konuyormuş.Bende bir de şöyle bir şey oldu; kremi yedirmek için sürdükçe sıyrılıp sanki keselenmişim gibi çıkıyor, elime geliyor. Başka kremin üstüne sürünce bu daha çok oluyor. Sizde de böyle bir şey oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bende öyle bişi olmadı, ama alkol kokusu dayanılmazdı gerçekten

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.