11 Temmuz 2014 Cuma

Yine yeniden sinameki kürü ve şok sonuç:)

Bildiğiniz gibi ekim ayının sonunda saçlarımı kazıtmıştım. Ve hemen ertesinde sinameki kürüne başlamıştım.
O dönemde saçlarımda kurumaya sebep olmuştu ve uzaması da öyle ahım şahım olmamıştı.
Tekrar başlamak istedim, saçım öyle zor bir boydaki şekle sokmak ölüm, bari biraz uzasın da toplayabileyim diye.
Ve sonuç gerçekten beni çoook şaşırttı. Buyrun sizde görün:


Üstteki fotoğraf 10 haziranda çekildi. Alttaki ise 8 temmuzda, yani dört haftalık bir süreç,  4 sinameki uygulaması. Gördüğünüz gibi saçlar burun hizasından dudak hizasına kadar uzamış durumda. Çok şaşırdım gerçekten bu sonuca.


Bu seferki uygulamamda yaptığım değişiklikler vardı ama. Sinameki-bemiks-bademyağının yanısıra HC Complex bakım yağı ekledim içine yaklaşık 20 fıs fıs:) Ve sonuç o la laaaaaaaaa:) Kesinlikle devam ediyorum, saçım gene kuruyor ama nemlendirici maskeyle hallederim ben onu. Bu hız inanılmaz.

Ha bir de yaz olduğu için saçımı 2 günde bir şampuanlıyorum, ama her gün sabah içme suyuyla ıslatıyorum, zira hepsi kabarmış oluyor uykudan kalkınca. Sanırım ıslatmanın da etkisi oldu.

İstek üzerine tam olarak nasıl uyguladığımı yazıyorum:
1-Bir tutam sinamekiyi, bir tutam biberiye ve bir tutam adaçayı ile birlikte bir buçuk çay bardağı kaynar suda 15 dakika kadar bekletip süzüyorum.(su miktarını saçınıza göre ayarlayın)

İçine bir kapak badem yağı , bir  adette bemiks ampül ekliyorum.
Yaklaşık 20 fıs fıs HC Complex yağından ilave ediyorum.

Önce diplere, kalanınıda saçın tamamına yedirip beş dakika kadar başım musluğa eğik şekilde masaj yapıyorum.

Bir bone takıp üzerine de havlu sarıyorum, çünkü akıyor.
4-5 saat bekletip yıkıyorum.

Bu seferki uygulamam farklıydı yani, ve çok etkili oldu. Adaçayı ve biberiye ekleme sebebim beyazları belki biraz koyultur diyerek:)

2-Bunun dışında her sabah saçımı mutlaka ıslatıyorum, içme suyuyla.

3- Şampuan olarak HC şampuan ve Bioblas sarmaşık özlü yavaş uzayan saçlar için şampuanı dönüşümlü kullanıyorum.

4- Haftada bir, bazen denize giderken de sürüyorum, Dax supergro sürüyorum saçıma ve 2 saat sonra yıkıyorum.

5- Bol su içiyorum, günde en az 2 litre, faydası olduğunu düşünüyorum.



Sinameki kürünü ayrıntılı öğrenmek için TIK TIK
Daha önceki sinameki kürü uygulama sonucum için TIK TIK


Sevgiyle kalınız efeeem:)



İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK



10 yorum:

  1. woww süper snuç :) HC. kullanıyorum bende , ama kafama göre haftada bazen ayda bir bekletiyorum 1 saat. Saçlarım inanilmaz dolgun ,güçlü ve sanki azcıkta uzadılar gibime geliyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinamekiyle birleştirince coştu saçlar HC yi

      Sil
  2. HC gerçekten süper :)
    Saçlarda güzel uzamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam 2 parmak uzamış ki bu mucize benim için:)

      Sil
  3. sonuç gerçekten süper :) acaba bu kürlerle saçlarınızda bi gürleşme oldumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçım zaten gür olduğu için farkedemedim ama genelde oluyormuş

      Sil
  4. Hc complex katmak harika fikir ya ^^ Denicem mutlaka <3

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende sacimi 1 hafta önce kazıdım,Siz ekim ayında kazitmissiniz.Haziran ayına kadar 8 ay geçmiş çok az uzamış sanki moralim bozuldu açıkçası.Yavasmi uzuyor saclariniz

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.