6 Temmuz 2014 Pazar

Ducray Nutricerat Konsantre Kuru Saçlar için Durulanmayan Bakım


Merhabalar, bugüz size yeni keşfettiğim ve çoook memnun kaldığım bir üründen söz etmek istiyorum. Aslında alalı çok oldu, sanırım şubat ayında almıştım. Ama kullanmaya yeni başladım, Ducray Nutricerat Konsantre Kuru Saçlar için Durulanmayan Bakım...

Önce özelliklerini paylaşayım, sonra da kendi görüşlerimi...

Ducray Nutricerat Konsantre Kuru Saçlar için Durulanmayan Bakım 75 ml.
Çevre şartlarına karşı korur
Şekil almasını kolaylaştırır
Parlamasına yardımcı olur.
İçerik:
İllipe Yağı, E Vitamini, Stearik asit, F Vitamini, Fosfolipidler (soya orijinli), Skualen (zeytin ağacı)
Kullanım:
İstenilen sıklıkta kuru ya da nemli saça uygulanır. Durulanma gerektirmez.

Gelelim benim görüşlerime...
- Öncelikle kuru saç uçlarına çok iyi geliyor, kesin bilgi:)
- Saçımın nemli görünmesini sağlıyor ve yumuşatıyor.
- Banyodan sonra havluyla saçımın nemini alıp 2 ya da 3 pompa sıkıp uçlara sürüyorum.  Saçımın kıvırcığını oluşturmak için avuçlarımla sıkıp bırakıyorum. Ve dalgalı saçlarıma kavuşuyorum:)
- Uzun vadede saçıma iyi geleceğini düşünüyorum, zira nemlendirmesi iyi.
- Saçımı dalgalı kullandığım halde elektriklenme bu ürünle kalmıyor, kabarma da.
- Ertesi gün saçı hafif ıslatmak yetiyor, şekli bozulmuyor. Ama 2 günde bir yıkamak şart, yağlı görünüyor yoksa. Yani ürün saçınızdayken 2 gün geçirebilirsiniz rahat rahat.
- Yağlı saçlara uygun olmadığını düşünüyorum.
- Kuru ve çok kuru saçlar için ideal.
- Fiyatı indirimlerde 40 lira civarı, uzun süre yeter, bu yüzden uygun bence.

Ve son olarak saçımın Ducray ile şekillendirilmiş hali(bu arada saçım uzamış dimiiii)


Sevgiyle kalın e miiii:)))


İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


6 yorum:

  1. Bu markanın ürünlerini kullanmadım daha önce ama merak ediyorum. Dalgalı / kıvırcık saçlı olarak özellikleri bana uygun ama 40 TLde biraz pahalı sanki ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın pahalı biraz, ama uzun süre rahat gider, yoğun çünkü, 2-3 pompa yetiyor da artıyor bile, yani bu gidişle 3 ayı çıkarır sanki:)

      Sil
  2. evet belgin hanım saçlarınız uzamış ve oldukçada sağlıklı görünüyorlar

    YanıtlaSil
  3. merhaba, ben bu markanın şampuanını kullandım ve çok memnun kaldım, bu bakımı ise ilk defa görüyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şampuanını merak ediyordum deneyeyim o zaman:)

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.