21 Mart 2014 Cuma

Yaşlanma etkilerine karşı antiaging maske


Mutfaktaki malzemelerden cilt bakımı yapmaya bayılıyorum. Bugün size ara sıra uyguladığım ve çok sevdiğim anti-aging maskemi anlatacağım:)

Yaşlanma etkilerine karşı antiaging maske

2 yemek kaşığı yoğurdun kaymağı ya da yoğurt
1 yemek kaşığı bal
1/2 olgun muz

Dilerseniz bu karışıma bir yumurta beyazı ve az miktar hindistan cevizi yağı da ekleyebilirsiniz. Her ikisi de
kırışıklıklar ve sarkma konusunda etkilidir.

balla kaymağı karıştırın. Muzu ezip karıştırın ve yüzünüze sürün. 15-20 dakika sonra yıkayın.



Muz bol miktarda vitamin içerir, ve cilt için anti aging etkisi gösterir.
Yoğurt ise laktik asit içerir, ve bu da ciltteki gözenekler, tahriş gibi durumlarda faydalıdır. Ayrıca ciltteki
lekelerin rengini açar. Aynı zamanda cildinizi yumuşatır.
Balın faydalarından ise bahsetmeye gerek yok sanırım:) Cildinizi nemlendirir.
Bu maskeyi saçınıza da kullanabilirsiniz.

Eğer alerjik bünyeliyseniz, ya da içindekilerden herhangi birine alerjiniz varsa lütfen denemeyin.
Benim cildim çok hassas olduğu halde bir yan etkisi olmadı. Ama cilde göre değişir.

Umarım siz de benim kadar seversiniz:) Yumuş yumuş oluyor cildim ve aydınlanıyor uyguladığım zaman.
Aynı maskeyi muz yerine avocado ile de yapabilirsiniz. 

Yağlı ciltler içine bir-iki damla limon ekleyebilirler.

Sevgiyle kalın e mi:)


Konuk yazarım olmak ister misiniz? TIK TIK

Bloglovin'den izlemek için TIK TIK

Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK

Twitter'da takip etmek için TIK TIK

Google+'da takip etmek için TIK TIK


1 yorum:

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.